10

حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان

  • کد خبر : 3540
  • 25 مرداد 1399 - 12:30
حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان
با حمایت بلاعوض ۹۰ درصدی صندوق نوآوری، خدمت یادگیری شرکتی ارائه می‌شود.

به گزارش اراده نیوز،یادگیری شرکتی یکی از خدمات بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان است که به تقویت و روزآمدسازی دانش، نگرش و مهارت مدیران و کارکنان و ارتقای منابع انسانی شرکت‌ها کمک می‌کند.

دکتر مرضیه شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد هدف از ارائه خدمت بلاعوض یادگیری شرکتی به شرکت‌های دانش بنیان گفت: یکی از الزامات اصلی تقویت رقابت‌پذیری شرکت‌ها، توسعه مداوم منابع انسانی آن‌ها است. مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در راستای بهبود رقابت‌پذیری خود، می‌کوشند نگرش‌ها، مهارت‌ها و دانش کارکنان خود را با روش‌های مختلف ارتقاء دهند. از این‌رو، یکی از خدمات بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان، کمک به تقویت و روزآمدسازی دانش، نگرش و مهارت مدیران و کارکنان و ارتقای منابع انسانی شرکت‌ها از طریق برگزاری دوره‌های تخصصی در شرکت‌های دانش‌بنیان است. این دوره‌ها، مرتبط با حوزه فعالیت شرکت‌ها است و متناسب با نیازهای آموزشی کارکنان شرکت‌های دانش‌بنیان، در محل شرکت طراحی و اجرا می‌شود.

او  تفاوت یادگیری شرکتی را با دوره‌های آموزشی داخلی در خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی تشریح کرد و گفت: دوره‌های آموزشی داخلی صندوق نوآوری با استفاده از ظرفیت شبکه کارگزاران خصوصی و در حوزه آموزش، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مدیریتی و فنی است که توسط کارگزاران طراحی و در قالب تقویم‌های آموزشی فصلی اطلاع‌رسانی و اجرا می‌شود. در این دوره‌ها، یک نماینده از هر شرکت دانش‌بنیان می‌تواند حضور داشته باشد. این در حالی است که در مواقعی شرکت‌های دانش‌بنیان به آموزش گروهی کارکنان خود در زمینه‌ای تخصصی و مرتبط با حوزه فعالیت شرکت نیاز دارند. در چنین مواقعی می‌توانند از خدمت یادگیری شرکتی استفاده کنند و دوره مدنظر خود را پس از اخذ تایید صندوق، با حمایت صندوق در محل شرکت خود برگزار کنند.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی درمورد شیوه دریافت خدمت یادگیری شرکتی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان برای دریافت خدمت یادگیری شرکتی، مانند سایر خدمات صندوق، باید از طریق سامانه غزال اقدام به ثبت درخواست توانمندسازی/یادگیری شرکتی کنند. برای ثبت درخواست، ارسال پیش‌فاکتور و قرارداد با مدرس/برگزارکننده دوره ضروری است. پس از اخذ تایید اولیه از صندوق و برگزاری دوره آموزشی، شرکت‌ها می‌توانند با ارائه گزارش برگزاری دوره و اسناد هزینه‌ای، سهم حمایتی خود را از صندوق دریافت کنند.

شاوردی در مورد میزان استفاده شرکت‌های دانش بنیان از این خدمت گفت: تاکنون ۳۵ شرکت دانش‌بنیان، ۴۳ دوره آموزشی را با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب یادگیری شرکتی برگزار کرده‌اند.

او در پایان سهم و سقف حمایت صندوق از این خدمت را توضیح داد و گفت: خدمت یادگیری شرکتی، با حمایت بلاعوض ۹۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیان تا سقف ۲۰ میلیون تومان در سال و شتابدهنده‌های دانش‌بنیان تا سقف ۴۰ میلیون تومان در سال می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

اخبارمرتبط:

آغازاولین مدرسه نوآوری کشور

تولد یک مرکز نوآوری؛گشایش کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.