11

رفع نیاز وارداتی صداو سیما از سوی شرکت های دانش‌بنیان

  • کد خبر : 3690
  • 30 مرداد 1399 - 9:38
رفع نیاز وارداتی صداو سیما از سوی شرکت های  دانش‌بنیان
محققان یک شرکت‌دانش بنیان موفق به تامین سامانه مالتی‌پلکس باندپهن و رمزگشای صدای دیجیتال برای سازمان صدا و سیما شده‌اند .

به گزارش اراده نیوز، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان ،گفت:درطول بیش از دو دهه، امکانات پیشرفته مورد نظر اداره کل ارتباطات زمینی صدا و سیما از جمله انتقال صدای دیجیتال و انتقال کلاک به منظور همزمان‌سازی فرستنده‌های رادیویی را هم به محصولات خود اضافه شده است.

 

محمدرضا بستان ‌دوست بابیان اینکه ،طراحی و تولید سامانه دیکودر(رمزگشا) صدای دیجیتال را از حدود دو سال پیش و بنا به اعلام نیاز سازمان صدا و سیما  برای سرعت بخشیدن ،دیجیتال فرستنده‌های سازمان استارت زدیم ،گفت :هم اکنون در مرحله تولید نمونه نهایی این محصول هستیم .

 

او عنوان کرد: با توجه به قیمت مشابه خارجی سامانه دیکودر(رمزگشا) صدای دیجیتال، تولید داخل آن به صرفه‌جویی ارزی ۶۰ درصدی می‌انجامد.

 

او اشاره کرد وگفت:علاوه بر تامین نیاز صداوسیما موفق به عرضه سامانه پرداخت تلفنی (IVR payment) و سامانه مرکز تماس نیز شده‌اند و کشور را از واردات این محصولات نیز بی نیاز کرده‌اند.

 

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان بااشاره به سامانه مرکز تماس که دیگر محصولات این شرکت دانش بنیان است ،گفت: مرکز تماس یک مرکز ارتباطی چندرسانه‌ای مبتنی بر فناوری VoIP است، این مرکز قادر است ارتباط دو طرفه اپراتور و مشتری سازمان را با استفاده از تمامی رسانه‌های در دسترس مانند تلفن، موبایل، پیامک، ایمیل و فکس برقرار کند.

 

بستان دوست،بابیان اینکه سامانه مرکز تماس هم اکنون در مراکز اطلاعات تلفنی ۱۱۸ در ۱۵ استان کشور  استفاده می شود،افزود:این سامانه همچنین به عنوان مرکز تماس در بسیاری از سازمان‌های دولتی و غیردولتی نصب شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

اخبارمرتبط:

رونمایی نخستین خبرگزاری دانش بنیان کشور در تبریز

بهره‌مندی ۱۳ شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری شریف از تسهیلات صندوق نوآوری

 

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.