9

راهکارهای تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکارها

  • کد خبر : 3755
  • 02 شهریور 1399 - 11:51
راهکارهای تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکارها
گروهی از فناوران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان،راهکارهایی را برای تبلیغات آنلاین و ایجاد فضای تعامل میان کسب‌وکارهای دیجیتال و مشتریان عرضه کرده‌اند.

به گزارش اراده نیوز، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تبلیغات آنلاین را از زمینه‌های تحقیقاتی این شرکت نام برد و گفت: بزرگ‌ترین زیرساخت تبلیغات آنلاین ایران دارای دو بخش اصلی نمایش‌دهندگان و تبلیغ‌کنندگان است که نمایش‌دهندگان از طریق خدمات ما و با نمایش تبلیغات، درآمد کسب کرده و می‌توانند، هزینه‌های تولید محتوا و ادامه فعالیت وب‌سایت‌شان را تامین کنند و محتوای مناسب را به دست مردم برسانند.

 

ناظم‌زاده،بیان کرد:تبلیغ‌کنندگان از طریق این شرکت با نمایش تبلیغات محصولات و خدمات‌شان در بزرگترین و معتبرترین وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌های ایرانی می‌توانند ،علاوه بر افزایش فروش محصولات و خدمات‌شان به افزایش آگاهی از برند نیز دست یابند.

 

او با بیان اینکه این شرکت دانش‌بنیان به‌صورت غیرمستقیم برای بیش از ۲۰۰۰ نفر از فعالین حوزه اطلاع‌رسانی و وب اشتغال ایجاد کرده است، خاطر نشان کرد: مزیت اصلی این شرکت‌ دانش‌بنیان استفاده از فناوری روزآمد در نمایش تبلیغات است.

 

او گفت:این ویژگی، منجر به افزایش نتیجه‌گیری کسب‌وکارها از این تبلیغات می‌شود و همچنین، منجر به افزایش درآمد نمایش‌دهندگان تبلیغات خواهد شد.

 

اخبارمرتبط:

تب رشد فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور در هفت سال اخیر

دومین فراخوان حمایت از کسب و کارهای داده‌های زیستی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.