12

معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات

  • کد خبر : 3832
  • 11 شهریور 1399 - 9:59
معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات
معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

به گزارش اراده نیوز،رویداد مجازی (وبینار) نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات به منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه با محوریت “امنیت در اپراتورها”، “بانک‌ها”، “فضای مجازی”، “شبکه‌های کنترل صنعتی” و “بلاکچین” برگزار می‌شود.

در این رویداد علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل شرکت‌های بهره‌بردار حوزه افتا با شرکت‌های دانش بنیان، مذاکرات تجاری B۲B به صورت آنلاین، برگزاری کارگاه‌های معرفی نقش مالکیت فکری و دریافت استانداردها در توسعه بازار محصولات حوزه افتا و معرفی حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری نیز برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این رویداد با هدف بهم‌رسانی عرضه و تقاضای نوآوری حوزه امنیت در فناوری اطلاعات در روزهای ۱۶ تا ۱۸ شهریور ماه جاری به صورت آنلاین و رایگان به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

تولید محصولات و خدمات فناورانه و نوآورانه به همت محققان پارک علم و فناوری استان اردبیل

اختصاص تضمینی ۴۰ درصد اعتبارات دستگاه‌ها برای رفع نیازهای فناورانه دانشگاه‌ها

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.