9

حضور یک شرکت دانش‌بنیان در میان کارآفرینان برتر استان تهران

  • کد خبر : 3884
  • 16 شهریور 1399 - 9:59
حضور یک شرکت دانش‌بنیان در میان کارآفرینان برتر استان تهران
در سیزدهمین دوره معرفی کارآفرینان برتر استان تهران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان کارآفرین برتر معرفی شد.

به گزارش اراده نیوز،مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان  گفت: ما این مأموریت را انتخاب کرده‌ایم که “دستیار هوشمند اقتصادی مردم” باشیم. لذا با استفاده از متخصصان هوش مصنوعی، سامانه‌های متنوعی را طراحی و پیاده‌سازی کردیم.

دکتر علی‌ رسولی‌زاده،عرضه سامانه‌ای برای متقاضیان حقیقی به منظور دریافت تسهیلات غیر حضوری از محصولات دانش‌بنیان این شرکت است که در حال حاضر در یکی از بانک‌های کشور به بهره‌برداری رسیده است.

اپلیکیشن سیگنال این شرکت نیز اطلاعاتی در زمینه آخرین تغییرات قیمت سهام شرکت‌ها، اوراق بدهی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، طلا، سکه، ارز، ارزهای دیجیتال، نفت و مشتقات و فلزات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در سیزدهمین دوره معرفی کارآفرینان برتر استان تهران، ۳ شرکت برتر در حوزه صنعت، ۳ شرکت در حوزه خدمات و ۳ شرکت در بخش کشاورزی به عنوان کارآفرینان برتر مورد تقدیر قرار گرفتند، ضمن اینکه ۷ شرکت در بخش صنعت به عنوان تلاشگر شایسته تقدیر معرفی و تقدیر شدند.

این شرکت خدماتی را در زمینه “جمع‌آوری، پردازش و ارائه اطلاعات مربوط به ورقه بهادار، معامله ورقه بهادار و ناشر ورقه بهادار”، “جمع‌آوری و پردازش اطلاعات مالی، اقتصادی و تجاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران، محققان و سایر اشخاص یا انتشار آنها از طرق مختلف”، “ایجاد بانک اطلاعات جامع مالی”، “طراحی، محاسبه و انتشار انواع شاخص‌های مالی و اقتصادی ایران و سایر کشورها”، “ساده‌سازی و درک‌پذیر کردن پارامترهای پیچیده بازار سرمایه”، “مشاوره تامین مالی”، “تهیه گزارش‌های توجیهی” و “تهیه طرح کسب و کار” ارائه می‌دهد.

اخبارمرتبط:

مشارکت دانش‌بنیان‌ها در ارتقای امنیت فضای مجازی

توسعه روابط تجاری دانش‌بنیان‌های ایرانی با افغانستان

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.