11

حمایت ۸۰ درصدی صندوق نوآوری از حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه انرژی افغانستان

  • کد خبر : 3888
  • 16 شهریور 1399 - 10:04
حمایت ۸۰ درصدی صندوق نوآوری از حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه انرژی افغانستان
شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی نیز می‌توانند تا ۸۰ درصد از خدمات بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی معادل ۵۰ میلیون تومان برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.

به گزارش اراده نیوز،بزرگترین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان با حمایت وزارت نیرو از اول تا سوم مهر ماه با هدف آشنایی فعالان بخش فنی و مهندسی ایرانی با پروژه‌های قابل اجرا در افغانستان برگزار می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی نیز می‌توانند تا ۸۰ درصد از خدمات بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی معادل ۵۰ میلیون تومان برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.

نمایشگاه تخصصی انرژی (آب، برق، مخابرات) و خدمات فنی و مهندسی ایران در افغانستان با توجه به اهمیت کشور افغانستان در صادرات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی صنعت برق، می‌تواند یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب شود.

در این نمایشگاه شرکت‌های توانمند ایرانی در زمینه‌های مرتبط با نمایشگاه، آخرین دستاوردها و کالاهای تولیدی خود را به نمایش می‌گذارند و این نمایشگاه زمینه‌ساز توسعه همکاری‌های فنی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و افغانستان است.

شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه کرده و برای مشاوره و ثبت‌نام با شماره‌های  ۰۲۱۶۳۱۰۳۳۱۳ و ۰۹۱۹۸۰۶۶۶۵۶ تماس بگیرند.

بر اساس اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، تجار و بازرگانان افغانستان ارتباطات تجاری گسترده‌ای در آسیای میانه داشته و با شراکت با طرف‌های ایرانی می‌توانند بخشی از مشکلات حضور شرکت‌های دانش‌بنیان را در این بازار پوشش داده و از پروژه‌های عمرانی و فنی و مهندسی این کشورها در قالب کنسرسیوم‌های مشترک بهره‌مند شوند.

اخبارمرتبط:

برپایی پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه «ایران فارما ۲۰۲۰»

اینوتکس ۲۰۲۰ افتتاح شد/گشایش نهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری ایران

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.