7

تولید فولاد آلیاژی مطابق استانداردهای جهانی

  • کد خبر : 4019
  • 25 شهریور 1399 - 8:50
تولید فولاد آلیاژی مطابق استانداردهای جهانی
یک شرکت دانش بنیان موفق شده است، انواع فولاد آلیاژی همپای استانداردهای جهانی برای تامین نیاز بخشی از بازارهای داخل و خارج کشور تولید کند.

به گزارش اراده نیوز،این محصولات در صنایع خودروسازی، ماشین‌سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیعی دارد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، یکی از اهداف شرکت خود را دستیابی به تولید ۱.۳ میلیون تن فولاد آلیاژی از طریق اجرای طرح‌های توسعه و تکمیل سبد محصولات و گسترش بازارهای صادراتی عنوان کرد.

علیرضا چایچی یزدی ادامه داد: تولید فولادهای آلیاژی در این شرکت بر اساس استانداردهای بین المللی و داخلی است و ما توانسته ایم نیاز برخی کارخانه ها را به این فولادها تامین کنیم.

او اظهارکرد: در حال حاضر در مجموع ۴۲۳ گرید فولاد آلیاژی قابل تولید داریم و در صورت نیاز مشتریان، گریدهای جدید بر اساس استانداردهای بین‌المللی و داخلی قابل طراحی و تولید است.

به گفته او ، انواع تیغ اره، مواد پرکننده جوشکاری، ابزار گرم‌کار، قالب پلاستیک، ابزار سردکار، بلبرینگ، میکروآلیاژ، فنر، سوپاپ و غیره از جمله محصولات این شرکت است.

اخبارمرتبط:

ارائه تسهیلات توسعه بازار محصول برای شرکت های دانش بنیان

ایران دارنده بزرگ ترین شرکت های دانش بنیان هوش مصنوعی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.