10

خدمات آزمایشگاهی به ۶ هزار شرکت رسید

  • کد خبر : 4372
  • 15 مهر 1399 - 15:11
خدمات آزمایشگاهی به ۶ هزار شرکت رسید
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این که شبکه‌ای از توانمندی‌ها و تخصص‌ها شکل گرفت و زنجیره‌ کاملی از آزمایشگاه ها به هم پیوستند گفت: یکی از این گروه‌ها، در حدود ۶ هزار شرکتی هستند که با تخفیفات ویژه‌ای به خدمات آزمایشگاهی دسترسی دارند.

به گزارش اراده نیوز،مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه این خدمات در حوزه‌های مختلف علمی به متقاضیان ارائه می‌شود، گفت: حوزه‌های فنی و مهندسی، مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط‌زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست‌فناوری و پزشکی و غیره از جمله حوزه‌هایی است که شبکه آزمایشگاهی در آنها خدمات ارائه می‌دهد.

به گفته رضا اسدی‌فرد جمعیت این شبکه هر روز در حال افزایش است و امروز ۷۲۰ مجموعه آزمایشگاهی (دانشگاه، پژوهشگاه، موسسات تحقیقاتی و شرکت های خصوصی) به عضویت شبکه درآمده‌اند و نزدیک به ۱۰۰ هزار عضو باشگاه مشتریان شبکه، از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

او ادامه داد: یکی از خدمات ما کاهش هزینه دسترسی اعضای هیات علمی به خدمات آزمایشگاهی است. البته شرکت‌های دانش‌بنیان هم از این خدمات به خوبی بهره‌مندند.

اوبیان کرد: ۱۶ هزار و ۲۹۷ تجهیز و دستگاه آزمایشگاهی در شبکه به اشتراک‌ گذاشته شده است. تجهیزاتی که در اختیار همه علاقه‌مندان است و دسترسی به آنها با تخفیفات ویژه‌ای نیز همراه است.

اخبارمرتبط:

عرضه ۷ هزار اجاق‌گاز نانوپوشش مقاوم به بازار

پیوستن ۱۴۰ مجموعه به شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.