11

ارائه بسته خدمتی در ۳ حوزه از سوی معاونت علمی

  • کد خبر : 4533
  • 01 آبان 1399 - 10:40
ارائه بسته خدمتی در ۳ حوزه از سوی معاونت علمی
از سوی مرکز شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بسته خدمتی در سه حوزه فناوری اطلاعات، مواد شیمیایی و پلیمری و همچنین شرکت‌های حوزه گاز، نفت و پتروشیمی ارائه می‌شود.

به گزارش اراده نیوز، بسیاری از شرکت‌ها در مسیر تولید محصولات خود با موانع متنوعی مواجه می‌شوند که بخش مهم و قابل توجهی از آن‌ها فنی است.

مرکز شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای حل این مشکل، یک بسته خدماتی در حوزه توسعه فنی محصولات، ایجاد کرده است. بر اساس چارچوب‌های تعیین شده، شرکت‌های دانش‌بنیانی که در این زمینه به کمک و مشاوره نیاز دارند، درخواست خود را مطرح می‌کنند. این درخواست به ارزیابان خبره‌ای که با مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان همکاری می‌کنند، ارجاع داده می‌شود. این مشاوران خبره نیز در تعامل با شرکت دانش‌بنیان سعی می‌کنند با ارزیابی میدانی و برآورد ظرفیت و توان این شرکت، بهترین راه حل فناورانه را در خصوص توسعه فنی محصولات دانش‌بنیان به این شرکت عرضه کنند.

در حال حاضر این بسته خدمتی در سه حوزه فناوری اطلاعات، مواد شیمیایی و پلیمری و همچنین شرکت‌های حوزه گاز، نفت و پتروشیمی ارائه می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در گام اول این طرح، شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، مواد شیمیایی و پلیمری و همچنین شرکت‌های حوزه گاز، نفت و پتروشیمی، می‌توانند از خدمات توسعه فنی محصولات بهره‌مند شوند. در ادامه این برنامه دیگر حوزه‌ها نیز به این پنل خدماتی اضافه می‌شود.

اخبارمرتبط:

تولید محصولات و خدمات فناورانه و نوآورانه به همت محققان پارک علم و فناوری استان اردبیل

خرید نقدی دولت از شرکت‌های فعال در تولید محصولات مقابله با کرونا

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.