12

بهبود کسب و کار حوزه نانوپوشش، حتی در شرایط کرونا!

  • کد خبر : 4598
  • 08 آبان 1399 - 10:09
بهبود کسب و کار حوزه نانوپوشش، حتی در شرایط کرونا!
مدیرعامل شرکت پارس پی‌وی‌دی از خرید سومین دستگاه لایه‌نشانی برای افزایش ظرفیت خدمات این شرکت در حوزه نانوپوشش خبر داد.

به گزارش اراده نیوز،محمد متین گفت: در سالی که کرونا به کسب و کار‌ها فشار زیادی وارد کرده، شرکت پارس پی‌وی‌دی با خرید یک دستگاه PVD دیگر، در مسیر بهبود کسب و کار خود گام برداشته و ظرفیت خدمات خود را ۳۰ درصد افزایش داده است.

اوافزود: شرکت پارس پی‌وی‌دی یکی از ارائه‌دهندگان خدمات نانوپوشش‌دهی در کشور است که اقدام به پوشش‌دهی انواع سطوح فلزی با لایه نانوساختار TiN، TiAlN و Ti با ضخامت و ساختار نانومتری به روش رسوب فیزیکی بخار (PVD) می‌کند.

او گفت: «در شروع شیوع ویروس کرونا درکشور، کسب وکار‌ها افت محسوسی را تجربه کردند، اما با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شرکت پارس پی‌وی‌دی تلاش کرد تا سطح فعالیت خود را حفظ کند. اکنون شرکت‌های مختلفی در بخش لایه‌نشانی با دستگاه PVD فعالیت دارند، اما ما توانسته‌ایم با بهبود کیفیت، ارتقاء خدمات و کاهش قیمت جایگاه ویژه‌ای در بازار ایجاد کنیم به طوری‌که حتی با وجود مشکلات حاصل از ویروس کرونا، افزایش ظرفیت نیز داشته باشیم.»

مدیرعامل شرکت پارس پی‌وی‌دی از شرکت‌های سازنده لوازم آشپزخانه، حمام و دستشویی نظیر اورانوس، کلارپویا، مبین، نیلو، اطلس، نگین، مروارید، حباب، KWC، کلارپویا، گلپایگان و شادان به‌عنوان مشتریان شرکت پارس پی‌وی‌دی یاد کرد.

متین یادآور می‌شود، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده شیرآلات، لوازم آشپزخانه، لوازم حمام و دستشویی و حتی بلور و شیشه برای اینکه بتوانند ضمانت مطمئن‌تر و طولانی‌تر برای محصولات خود ارائه دهند اقدام به استفاده از نانوپوشش می‌کنند. نانوپوشش‌های تزئینی شرکت پارس پی‌وی‌دی موجب می‌شود تا علاوه‌براین که محصول از گزند آسیب‌های محیطی و خوردگی‌های رایج مصون باشد، ظاهر زیباتری نیز داشته باشد. رنگ مهم‌ترین خاصیت پوشش‌های تزئینی بوده و شناخته‌شده‌ترین پوشش سخت تزئینی TiN و TiAlN است. با اعمال این پوشش‌ها بر روی زیرلایه‌ای صاف، سطح ظاهری جذاب داشته و سختی بالا و سایش کم آن را با دوام‌تر می‌سازد.

اخبارمرتبط:

برگزاری پایلوت جشنواره دانش آموزی نانو در پیام نور/شاهد ثمرات سرمایه گذاری نانو هستیم

سامانه راه نوآوری برای توسعه کسب‌وکار راه‌اندازی شد

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.