17

محصولی دیگر از شرکت‌های دانش‌بنیان قزوین برای مقابله با کرونا

  • کد خبر : 4952
  • 01 آذر 1399 - 10:30
محصولی دیگر از شرکت‌های دانش‌بنیان قزوین برای مقابله با کرونا
یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده الکترواپتیکی منحصر به فردی با نام تجاری«ViruNot» شد.

به گزارش اراده نیوز،پس از همه‌گیری کووید ۱۹، تقاضا برای انواع دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده سطوح و محیط به شکل قابل‌ ملاحظه‌ای افزایش یافت. شرکت دانش‌بنیان آشکار پرتو پویا از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین با داشتن متخصصان جوان و متعهد در رشته‌های علوم آزمایشگاهی فیزیک، الکترونیک و مکانیک در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته صنعتی و آزمایشگاهی موفق به تولید یک دستگاه ضدعفونی الکترواپتیکی منحصر به فرد با نام تجاری«ViruNot» شد.

این محصول با بهره‌گیری از تابش پر انرژی در محدوده طیف الکترومغناطیس با فرکانس و توان مصرفی مناسب قادر است تا ویروس‌های مرگبار، اعم از کرونا ویروس، آنفلونزا، سارس، راینو و کلیه میکروب‌ها و باکتری‌ها را از طریق شکستن نیروهای مولکولی از بین ببرد.

از دیگر مزایای این محصول می‌توان به ضدعفونی کردن اشیاء و لوازم جانبی، خصوصاً وسایلی که به‌صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان شستشوی و پاک سازی کامل آن وجود ندارد اشاره کرد.

از این محصول که در مدت زمان بسیار کوتاه عمل ضدعفونی را به انجام می‌رساند، می‌توان در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها برای ضدعفونی کردن لوازم پزشکی، دندانپزشکی و ست‌های بخیه نیز استفاده کرد.

همچنین از این محصول می‌توان در داروخانه‌ها، محیط‌های اداری، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و حتی برای مصارف شخصی اعم از موبایل، تبلت، عینک، پاور بانک، ساعت مچی، جواهرات، کلید، عطر، اسباب بازی، لوازم کودک، دسته چک و پول استفاده کرد.

اخبارمرتبط:

راهکارهای زیست‌فناورانه مقابله با کرونا

خرید نقدی دولت از شرکت‌های فعال در تولید محصولات مقابله با کرونا

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.