13

بهره‌مندی ۸۰ شهر از سامانه‎‌های پایش و حفاظت از تجهیزات مخابراتی

  • کد خبر : 5020
  • 03 آذر 1399 - 12:50
بهره‌مندی ۸۰ شهر از سامانه‎‌های پایش و حفاظت از تجهیزات مخابراتی
گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان با طراحی و ساخت سامانه‌های هوشمند برای پایش و حفاظت از تجهیزات مخابراتی توانستند،این سامانه‌ها را در ۸۰ شهر کشور برای پایش ۳۰۰ هزار نقطه کمیت فیزیکی مستقر کنند.

به گزارش اراده نیوز،مدیرعامل  شرکت سامایش گفت:تلاش کردیم با استفاده از تجربه‌هایی که در زمینه ساخت تجهیزات مانیتورینگ و کنترل و همچنین برنامه نویسی نرم‌افزار از سال‌های پیش در اختیار داشتیم،سامانه‌ای را طراحی و پیاده‌سازی کنیم که نیاز کشور را در زمینه سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای پایش معیارهای فیزیکی و شرایط محیطی تأمین کند.

مجتبی ایزدی،بااشاره به  نصب و بهره‌برداری  از۳۰۰هزار نقطه ثبت کمیت‌های فیزیکی در  ۸۰ شهر کشورافزود:این سیستم یک سیستم یکپارچه،با کمک بالغ بر ۳۵ نیروی انسانی متخصص که در حوزه های الکترونیک و نرم افزار دانش آموخته هستند،فعالیت فناورانه خود را ادامه می‌دهد.

وی به اهمیت کلیدی کنترل کیفی در تولید محصولات دارویی و نگهداری آنهااشاره کردوگفت:برای کنترل کیفی باید معیارهای فیزیکی نظارت و کنترل مستمر صورت بگیرد،این نظارت به سامانه‌هایی نیاز دارد که تصویری جامع و روشن از وضعیت و شرایط محیط ارائه می‌دهد. سامایش با ساخت تجهیزات کنترلی هواساز و اولین دستگاه فشار تفاضلی داخلی،سبد محصولات خود را جهت پیاده‌سازی سامانه‌های کنترل و پایش‌کننده به مراکز تولید و پخش دارو و صنایع تولید مواد غذایی ارائه می‌کند.

وی با بیان این‌که سخت‌افزارها و حسگرهای گوناگونی به کمک پایش کمیت‌های فیزیکی همچون دما، رطوبت، ولتاژ AC می‌آیندگفت: مشکلات دیگری مانند آتش سوزی، نفوذ آب، جابه‌جایی یا نفوذ هوا، از دیگر معیارهایی به شمار می‌رود که توسط سخت‌افزارهای سامایش رصد و کنترل می‌شوند.

 

اخبارمرتبط:

سامانه ملی پایش اطلاعات انرژی ساختمان‌ها رونمایی شد

ساخت دستگاهی برای حفاظت از شارژرهای صنعتی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5020

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.