11

برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن

  • کد خبر : 5279
  • 05 بهمن 1399 - 9:27
برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن
هفتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش اراده نیوز ، به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران، کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن (ICRARE) یکی از معتبرترین و پرسابقه‌ترین کنفرانس‌های برگزار شده در زمینه مهندسی راه‌آهن در غرب آسیا می‌باشد.

بر اساس این گزارش، تاکنون شش دوره موفق از این رویداد بین‌المللی علمی و صنعتی همراه با استقبال کم‌نظیر اساتید، محققان و صنعتگران داخلی و خارجی توسط دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار گردیده است.

هفتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن (ICRARE 2021) روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، با همکاری کلیه مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی مرتبط با این حوزه در کشور، برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانشمندان، متخصصان، صاحب‌نظران، صنعتگران و مسئولان گرامی می‌توانند جهت ارائه آخرین و جدیدترین دستاوردها، تحقیقات، نوآوری‌های و تجربیات خود و همچنین شرکت در برنامه‌های این کنفرانس بین‌المللی به آدرس الکترونیکی http://icrare.iust.ac.ir/ مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5279

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.