9

“آیکن” از ایده‌های حوزه نانو پزشکی حمایت می‌کند

  • کد خبر : 5339
  • 11 بهمن 1399 - 10:09
“آیکن” از ایده‌های حوزه نانو پزشکی حمایت می‌کند
با برگزاری نشست‌ نانوالیاف در پزشکی از 25 بهمن ماه از ایده‌های برتر این حوزه حمایت می‌شود.

به گزارش اراده نیوز ، مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) در نظر دارد، سلسله نشست‌های آنلاین بیان تجارب در حوزه‌های مرتبط با فناوری ‌نانو (ICAN NETWORK)  را با هدف ایجاد بستری برای شناسایی و ایجاد شبکه‌ای از متخصصان حوزه‌های مرتبط با موضوع رویداد برگزار کند.

نخستین دوره از این وبینارها با موضوع نانوالیاف در پزشکی و با حضور جمعی از متخصصان ایرانی از نقاط مختلف جهان برگزار خواهد شد و موضوع اولین روز از این وبینار “نانوالیاف در مهندسی بافت” با حضور دکتر میرآفتاب از متخصصان حوزه منسوجات پزشکی از انگلستان و دکتر همایی گهر از متخصصان حوزه مهندسی بافت از انگلستان برگزار می‌شود..

“نانوالیاف در داربست‌های زیستی” با حضور دکتر بدرالسمای فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد و مدیرعامل Fabinnov Fab Lab و دکتر ساوجی استاد مهندسی پزشکی دانشگاه مونترال کانادا، “کاربرد نانوالیاف در زخم‌پوش‌های زیستی” با حضور دکتر ارکان استاد نانوپزشکی دانشگاه کرمانشاه و دکتر روزبهانی محقق مهندسی پزشکی دانشگاه برلین و دانشگاه شهید بهشتی از دیگر موضوعات مطرح در این وبینار است.

علاوه بر آن در صورتی که مخاطبان رویداد ایده‌هایی در زمینه کاربرد نانوالیاف در پزشکی داشته باشند، می‌توانند از فرصت مشاوره در پنل استفاده و یا  فرم ثبت ایده را به ایمیل مرکز به آدرس ican@nano.ir ارسال کنند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، ایده‌هایی که قابلیت تبدیل به محصول را داشته باشند، از طرف مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی و همچنین از طریق مشاوره با شبکه متخصصان حمایت خواهند شد.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.