8

رونمایی از ۳ محصول دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 5390
  • 16 بهمن 1399 - 10:58
رونمایی از ۳ محصول دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری
پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از ۳ محصول دانش‌بنیان خود در برنامه ارتباط تصویری با حضور رئیس‌جمهور رونمایی کرد.

به گزارش اراده نیوز به نقل از پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، آئین ویژه ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن که به صورت مجازی و با حضور رئیس‌جمهور، معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور، استانداران و مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد، از ۳ محصول دانش‌بنیان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری نیز رونمایی شد.

در این آئین از ۳ محصول دانش‌بنیان پروین برادران، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فناوران کوهرنگ، جز منتخب شش زن برتر کارآفرین فناور جهان توسط دیده‌بان جهانی کارآفرینی و همچنین یکی از ۱۰ بانوی کارآفرین برتر ملی رونمایی شد.

وی در سخنانی، پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری و شهرک صنعتی شهرکرد را تبلور تلاش دولت و ملت در پرتو رهنمودهای عالمانه رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان و کارآفرینی در حوزه فرآوری‌های پیشرفته دانست و گفت: جهش اقتصادی و خروج از اقتصاد تک‌محصولی با موفقیت شرکت‌های دانش بینان و فناور در زیست‌بوم کارآفرینی با سرعت بسیار زیاد در حال انجام است و هر روز شاهد توسعه این نوع کارآفرینی و جایگزینی شرکت‌های سنتی و غیربهره‌ور با شرکت‌هایی با ارزش افزوده بالا هستیم و نیازمند توسعه و ظرفیت‌سازی پارک‌های علم و فناوری هستیم.

کارآفرین برتر ملی بیان کرد: زنان با وجود نقش ارزنده مادری و همسری می‌توانند با نوآوری، معادلات اجتماعی و اقتصادی مثبت را رقم بزنند. زنان در شبکه علمی و اقتصادی کشور نیازمند حمایت‌هایی هستند تا ایران را در تراز پیشرفت‌های قابل توجه قرار دهند که حضور زن مسلمانِ متخصص و کارآفرین را در سطح جهانی بااهمیت و مورد توجه قرار می‌دهد.

وی تصریح‌کرد: تسهیل فرآیند‌ها و قوانین برای زنان به‌عنوان بازوی توانمند جامعه باعث اعتلای جامعه و تحکیم بنیان خانواده و تربیت نسل آینده کشور است.

شرکت دانش‌بنیان کوهرنگ با ۹ اختراع و تولید انبوه آنها نقش مؤثری در توسعه تولیدات ملی و بی‌نیازی از واردات به کشور در زمینه‌های مختلف داشته که در این آئین از ۳ محصول آمینواسیدهای چپ‌گرد غنی‌شده اورگانامین، پروتئین هیدرولیزات سراتل و انواع طعمه آماده سراتل جلب‌کننده مگس مدیترانه‌ای و انواع مگس میوه و جالیز و صیفی رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5390

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.