13

پرورش ذهن خلاق ‌در کودکان با برگزاری رویدادی فناورانه

  • کد خبر : 5397
  • 18 بهمن 1399 - 10:56
پرورش ذهن خلاق ‌در کودکان با برگزاری رویدادی فناورانه
رویداد فناورانه برای شناسایی استعداد ذهن خلاق کودکان در حوزه مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش اراده نیوز ، رویداد «جایزه ملی خلاقیت ذهن کارآفرین کودکان» با هدف شناسایی استعداد کودکان در حوزه‌های پژوهش‌های پزشکی، راهکارهای کودکانه در رابطه با مقابله با کرونا، صنایع دستی و فرهنگی خلاقانه، دست‌سازه‌های ورزشی کودکانه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و از سوی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

«ویدئوی خلاقانه تذکر مؤدبانه کودکان به بزرگ‌ترها برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی»، «خلاقیت در زمینه ایده‌های پزشکی دوران کرونا از قبیل طراحی لباس پرستاری جدید، لباس پزشکی جدید، ماسک و شیلد با طرح‌های کودکانه و جذاب» از جمله محورهای این رویداد است.

در بخش دست‌سازه‌ها نیز موضوعاتی مانند «صنایع دستی و فرهنگی خلاقانه»، «تولید و فروش گل و گیاه»، «اوریگامی» و «کاردستی‌های علمی» انتخاب شده است. همچنین ایده‌های جذاب کارآفرینی مانند «ارائه ایده‌های کارآفرینانه در قالب فروشگاه‌های بازی» و «راهکارهای نوین کسب و کار و ساخت اپلیکیشن و سایت» و «فروشگاه های مجازی» نیز در این رویداد مدنظر است.

بر اساس اعلام معاونت علمب ریاست‌جمهوری، مهلت ارسال آثار تا ۲۲ بهمن ماه جاری است و اختتامیه این رویداد در روز ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5397

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.