10

توسط یکی از شرکت های دانش بنیان انجام شد؛ تولید بیش از ۱۰۰۰ گونه ابزارآلات صنعتی منطبق با استانداردهای بین‌المللی

  • کد خبر : 5472
  • 27 بهمن 1399 - 10:33
توسط یکی از شرکت های دانش بنیان انجام شد؛ تولید بیش از ۱۰۰۰ گونه ابزارآلات صنعتی منطبق با استانداردهای بین‌المللی
گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان با هدف ارتقای سطح بهره‌وری و ایمنی کار، اقدام به طراحی و تولید بیش از یک هزار و 100 گونه ابزارآلات صنعتی مطابق استانداردهای بین المللی کردند.

به گزارش اراده نیوز ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امیر حسین رمضانی قمی مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تولید بیش از یک هزار و ۱۰۰ سایز و گونه ابزارآلات در ۱۵ گروه تخصصی، با روش آهنگری گرم، گفت: این شرکت مشتمل بر واحدهای متعدد طراحی، قالبسازی، ابزارسازی، فورج (آهنگری گرم)، ماشین‌کاری، جوشکاری، پرسکاری، آبکاری، سیاهکاری، عملیات حرارتی، رنگ کاری، درودگری، دایکست آلومینیوم، سوهان، تزریق پلاستیک، مونتاژ و بسته بندی است. 

وی با بیان اینکه محصولات فعلی ما شامل دو گروه ابزارآلات صنعتی و آموزشی است، خاطر نشان کرد: این محصولات مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید می‌شوند و با تولید آنها تا حد زیادی از خروج ارز جلوگیری شده است.

رمضانی افزود: از جمله ویژگی های برجسته این محصولات، برخورداری از کلیه واحدهای مرتبط – مکمل یا موازی با تولید است که همگی در تسریع تولید و ارتقاء کیفیت محصولات نقش دارند.

این فعال فناور همچنین بیان کرد: همه این ابزارها با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید شده اند تا ایمنی حین کار را برای صنعتگران کشور ارتقا دهند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5472

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.