13

پیاده سازی سامانه‌ای برای ارائه کتاب‌های مجازی و صوتی

  • کد خبر : 5585
  • 10 اسفند 1399 - 22:31
پیاده سازی سامانه‌ای برای ارائه کتاب‌های مجازی و صوتی
یک شرکت خلاق با هدف ترویج کتابخوانی سامانه جامع برای ارائه خلاصه کتاب‌ها در حوزه‌های مختلف راه اندازی کرده است.

به گزارش اراده نیوز ، مدیرعامل این شرکت خلاق گفت: در حال حاضر با پیشرفت فناوری، مردم وقت کمتری برای مطالعه کتاب‌ها، به ویژه کتاب‌های حجیم دارند. همچنین قیمت کتاب‌های کاغذی نیز افزایش یافته و علاوه بر این حجم کتاب‌ها و منابع منتشر شده بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: در این راستا تیم تحقیقات ما، با بررسی بازار، یک سامانه در این حوزه طراحی کرد تا جوابگوی نیاز این عرصه باشیم. اپلیکیشن ارائه شده از سوی ما به مخاطب خلاصه صوتی و متنی کتاب‌ها را ارائه می‌کند. عرضه صوتی و متنی خلاصه کتاب‌ها در کشورهای توسعه یافته، یک امر مرسوم است و در کشور ما نیز با استقبال زیادی از سوی کاربرهای مجازی، روبه‌رو شد.

واحدیان افزود: ما در شبکه‌های مجازی بیش از ۶۰۰ هزار دنبال کننده داریم. آنها پس از آشنایی با خدمات این سامانه، معمولاً مشترک استفاده آن می‌شوند. در سامانه کاربر با پرداخت یک اشتراک سالانه یا ماهانه به خلاصه صوتی و متنی صدها کتاب دسترسی دارد. بسیاری از مدیران بخش خصوصی و دولتی نیز که زمان کافی برای مطالعه ندارند، از خدمات این سامانه استفاده می‌کنند.

مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: علاوه بر آن برخی کاربران با خواندن خلاصه چند کتاب از یک موضوع مشخص، یک کتاب را که برای آنها بهتر است، انتخاب می‌کنند. خلاصه کتاب‌ها نه بر اساس تعداد صفحات، بلکه بر اساس عمق مطالب تهیه می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، وی با بیان اینکه ممکن است خلاصه کتاب بین ۳۰ تا ۵۰ دقیقه باشد. برای هر کتاب نیز همزمان هر دو خلاصه متنی و صوتی ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد: ما هر ماه خلاصه کتاب‌های جدیدی را به آرشیو سامانه اضافه می‌کنیم. این کتاب‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند سبک زندگی، مدیریت، رشد فردی، مهارت‌های ارتباطی و ده‌ها موضوع دیگر است. امیدوار هستیم در آینده نزدیک با توسعه بیشتر سامانه، خدمات جدیدتری به مخاطب ارائه کنیم.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5585

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لطفا آدرس سایت هم قرار بدین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.