10

حضور شرکت دانش‌محور پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در نمایشگاه Light Middle East فرانکفورت

  • کد خبر : 5786
  • 10 فروردین 1400 - 20:11
حضور شرکت دانش‌محور پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در نمایشگاه Light Middle East فرانکفورت
نمایشگاه Light Middle East شاخه خاورمیانه Light&Building فرانکفورت ششم الی هشتم مهرماه امسال با حضور تولیدکنندگان برتر این حوزه در دبی برگزار خواهد شد و شرکت سایان الکتریک، مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی تنها شرکت ایرانی حاضر در این رویداد می‌باشد.

به گزارش اراده نیوز ، نمایشگاه صنعت برق دبی Middle East Electricity بزرگترین نمایشگاه برق منطقه است که موضوعات تولید، انتقال و توزیع برق را دربر می گیرد.

نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه بزرگ‌ترین محل ملاقات برای متخصصان صنعت انرژی از بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان است.
مدیرعامل شرکت سایان الکتریک با بیان اینکه این شرکت با اخذ مجوز OEM Partner از شرکت اسرام آلمان اقدام به تاسیس و گسترش سالن‌های تولید و مونتاژ انواع چراغ های فضاهای داخل، خارج، مبلمان شهری و چراغ های معابر نموده است، اظهار کرد: بیش از ۱۰ سال تجربه در امر واردات و فروش تجهیزات روشنایی از برترین برندهای جهانی، دسترسی بی واسطه به تکنولوژی روز جهان و همگامی با ارکان اقتصاد مقاومتی شرکت سایان الکتریک طرح را موفق به تولید محصولات روشنایی با برند “سایان الکتریک” نموده است.
مهندس مهدی امجدی افزود: در طراحی و تولید کلیه محصولات این شرکت از چیپست‌ها و درایورهای شرکت اسرام بهره برده شده تا آرزوی ارائه کیفیت جهانی تحت یک برند ایرانی توسط شرکت سایان الکتریک جامه عمل پوشانده شود.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5786

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.