9

زمان برپایی مسابقات آنلاین اختراعات ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان

  • کد خبر : 5964
  • 29 فروردین 1400 - 11:03
زمان برپایی مسابقات آنلاین اختراعات ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان
اولین دوره مسابقات بین المللی اختراعات ویژه مخترعان و نوآوران عضو فدراسیون جهانی مخترعان (INV Members) در تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ جولای ۲۰۲۱ برابر با ۲۷ لغایت ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش اراده نیوز ، این مسابقات آنلاین تنها ویژه مخترعان عضو فدراسیون بوده و کلیه مخترعان و نوآوران از سراسر جهان که موفق به دریافت گواهی نامه عضویت INV از فدراسیون جهانی (IFIA) شده اند، می توانند به صورت رایگان در این عرصه جهانی ثبت نام کنند.

تمامی مراحل ثبت نام و داوری در این رویداد برای اعضاء فدراسیون به صورت رایگان است.

مهلت ثبت نام در این رویداد تا تاریخ ۱۰ جولای برابر با ۲۰ تیر ماه است و درخواست های دریافتی پس از پایان مهلت ثبت نام مورد پذیرش نخواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل “ارائه مدرک عضویت در فدراسیون(INV Certificate)”، “تکمیل فرم ثبت نام” و ” ارسال ۳ تا ۵ دقیقه فیلم به زبان انگلیسی در مورد اختراع و نوآوری ارائه شده” است.

اختراعات و نوآوری های ارائه شده توسط هیئت داوران بین المللی فدراسیون جهانی متشکل از ۳۵ نفر از ۳۰ کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

پس از بررسی و اعلام نظر تیم داوری در خصوص طرح های ارائه شده نتایج از طریق فدراسیون جهانی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و در صورت کسب حد نصاب لازم بر اساس معیارهای داوری امکان دریافت رتبه طلا، نقره و برنز (نوع رتبه فقط در گواهی نامه صادره درج می شود) برای مخترعان و نوآوران شرکت کننده وجود خواهد داشت.

در صورت کسب حد نصاب لازم برای دریافت رتبه توسط هیئت داوران این رویداد تمامی برگزیدگان گواهی کسب مدال که توسط فدراسیون جهانی مخترعان صادر می شود را از طریق ایمیل اعلامی در زمان ثبت نام به صورت فایل الکترونیکی دریافت خواهند کرد. همچنین در صورت تمایل به دریافت اصل گواهینامه صادره مراتب جهت صدور و ارسال پستی گواهی از طریق نمایندگان فدراسیون در کشورهای شرکت کننده در این رویداد پیگیری خواهد شد.

تمامی مراحل ثبت نام و داوری و در نهایت اعلام نتایج به برگزیدگان تنها از طریق  فدراسیون جهانی مخترعان در کشور سوییس انجام خواهد شد.

به نقل از فدراسیون بین المللی مخترعان در جمهوری اسلامی ایران، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نمایندگی فدراسیون در ایران تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5964

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.