12

دعوت از سرمایه گذاران و استارت‌آپ‌ها برای ارائه ایده‌ در حوزه بورس و بانک

  • کد خبر : 5999
  • 31 فروردین 1400 - 10:55
دعوت از سرمایه گذاران و استارت‌آپ‌ها برای ارائه ایده‌ در حوزه بورس و بانک
یکی از شتابدهنده‌های تخصصی حوزه بورس، بانک و بیمه به منظور توسعه اکوسیستم مالی کشور اقدام به انتشار فراخوانی برای جذب ایده‌های نوآور در این حوزه کرده و ایده‌های برتر از حمایت‌های این شتابدهنده برخوردار خواهند شد.

به گزارش اراده نیوز ، شتابدهنده تخصصی بورس، بانک و بیمه به عنوان یکی از شتابدهنده‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برای توسعه بازارهای مالی کشور، اکوسیستمی فراهم آورده است تا استارت‌آپ‌ها، منتورها و مشاوران، شرکت‌های بزرگ و تخصصی و سرمایه‌گذاران گرد هم آیند تا با هم‌افزایی و مشارکت در این اکوسیستم، فضای مناسبی برای رشد و توسعه کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها فراهم کنند.

این شتابدهنده اولین فراخوان جذب ایده‌ها و استارت‌آپ‌های فین‌ تک در حوزه بورس، بانک و بیمه  خود را منتشر کرده است و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ مهلت دارند تا طرح‌های خود را ارسال کنند.

این شتابدهنده تخصصی در اکوسیستم حمایتی خود فضای فیزیکی کاری، سرمایه اولیه، مشاوره کسب و کار، همکاری و مدیریت تیم ها، تجاری سازی و سرمایه گذاری نهایی بر اساس مدل های رایج نحوه جبران خدمات را به شرکت های استارت‌آپ‌ ارائه می‌دهد.

مراحل حمایتی این شتابدهنده شامل “پیش شتابدهی”،”شتابدهی” و “پسا شتابدهی” می‌شود که تیم‌های فناور ایده‌های خود را در سایت https://startup.esahra.ir/home و یا به آدرس accelerator@esahra.ir جهت بررسی توسط کمیته‌های ارزیاب ارسال می‌کنند و پس از دعوت از تیم‌های منتخب در مصاحبه حضوری، مرحله پیش شتابدهی که شامل مواردی چون تخصیص فضای کاری، مشاوره و منتورینگ است، آغاز خواهد شد.

فرایند شتابدهی شامل تخصیص سرمایه اولیه، کمک به مدیریت طرح، تیم سازی، کسب مجوزهای اولیه، دسترسی به API های بازارهای مالی، محصول اولیه و فرایند پسا شتابدهی شامل معرفی محصول به شرکت‌های زیر مجموعه و شرکاء تجاری، ثبت شرکت و تسهیم سهام، تبلیغات و پشتیبانی محصول است. تجاری سازی و کمک به رشد و توسعه شرکت، ساختارسازی، امور مالی و حسابداری، امور حقوقی از دیگر مراحل حمایت از استارت‌آپ‌ها به شمار می‌رود.

به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، حوزه اصلی این شتابدهنده تخصصی، بورس، بانک و بیمه است و با استارت‌آپ‌های حوزه فین تک در بخش‌های وام دادن، بانکداری، مشاوره مالی، امور بیمه، سرمایه گذاری، خدمات پرداخت، تسهیل معاملات در بازار سرمایه، انتقال پول و ارزهای رمزگذاری شده همکاری دارد.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5999

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.