سامانه B2B صنعت ساختمان با نام تجاری “ساخت بازار” باهدف ارتباط مؤثر و بدون واسطه خریداران داخلی و خارجی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی در بازار سنجی و بازاریابی در دسترس عموم قرارگرفته است.
مدیرعامل شرکت پردازش بازار پویا مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: در سامانه بینالمللی معرفی و تجارت محصولات ساختمانی کشور، نیازسنجیهای دقیق تولیدکنندگان و مصرفکنندگان محصولات ساختمانی شناساییشده و با بهرهگیری از برترین تکنولوژی فناوری اطلاعات اطلاعات محصولات و خدمات مرتبط با بازاریابی و خرید محصولات ساختمانی به زبانهای فارسی، انگلیسی، عربی، چینی، روسی و ترکی استانبولی در اختیار تولید کنندگان و مصرفکنندگان قرارگرفته است.
حامد امجدی معرفی تخصصی محصولات، اختصاص صفحه اختصاصی برای معرفی برند و محصولات، دسترسی و امکان تغییرات محتوای محصولات برای تولیدکننده، تولید محتوی تخصصی برای محصولات ساختمانی، پیشنهاد آنلاین قیمت با ارزهای مختلف، امکان دریافت استعلام قیمت از سراسر کشور و دنیا، امکان و ترجمه گفتوگوی خریدار و تولیدکننده را از مهمترین ویژگیهای این سامانه عنوان کرد.
به گفته وی در حال حاضر همزمان با توسعه پلتفرمهای تجارت الکترونیک در سراسر دنیا و وجود تحریمهای بانکی و بینالمللی استفاده از سامانههای بازاریابی بینالمللی برای تولیدکنندگان ایرانی مقدور نیست و این سامانه خواهد توانست با پشتیبانی از زبان فارسی و ارائه راهکارهای جدید بازاریابی، گامهای بزرگی در معرفی محصولات ایرانی و توسعه صادرات بردارد.
شرکتهای تولیدی محصولات ساختمانی برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از سامانه به آدرس اینترنتی www.sakhtbazar.com مراجعه کنند.
اخبار مرتبط:
ساخت نخستین ساختمان با فناوری چاپسه بعدی در تهران
سامانه ملی پایش اطلاعات انرژی ساختمانها رونمایی شد