11

برگزاری اولین بوت کمپ “طرح رویش ” در دانشگاه آزاد تبریز

  • کد خبر : 6279
  • 29 شهریور 1400 - 14:07
برگزاری اولین بوت کمپ “طرح رویش ” در دانشگاه آزاد تبریز
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از برگزاری اولین بوت کمپ "طرح رویش " باهدف استعدادیابی و تیم سازی دانشجویان مستعد فارغ‌التحصیل این دانشگاه خبر داد.

به گزارش اراده نیوز؛ دکتر حسن رسولی سقای گفت: در طرح رویش به دنبال پرورش دانشجویان برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای فناورانه و نوآورانه خود پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه هستیم.
وی با اشاره به‌ضرورت اجرای اهداف دانشگاه‌های نسل سوم در دانشگاه‌ها افزود: در قالب طرح رویش مهارت‌های لازم برای خوداشتغالی دانشجویان، تبدیل علم به ثروت و راه‌اندازی کسب‌وکارهای هایتک مبتنی بر نیاز صنایع آموزش داده خواهد شد.
دکتر  حسن رسولی سقای تأکید کرد: طرح پویش نخستین گام دانشگاه برای راه‌اندازی استارت آپ ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توسط دانشجویان است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بابیان اینکه این دانشگاه برای پایه‌ریزی اکوسیستم فناوری و نوآوری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی فعالیت‌های گسترده‌ای را در حال انجام است یادآور شد: سراهای نوآوری در دانشگاه ایجادشده و با ایجاد ساختمان مستقل برای مرکز رشد باهدف تقویت اقتصاد دانش‌بنیان به دنبال افزایش حمایت‌های مادی و معنوی از دانشجویان دارای ایده‌های فناور هستیم.

 

اخبار مرتبط:

ایجاد مرکز رشد مشترک دانشگاه آزاد و پارک علم و فناوری در تبریز

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6279

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.