12

تجربه موفق ایجاد مراکز نوآوری باز صنعتی توسط صنایع بزرگ دنیا

  • کد خبر : 6297
  • 14 مهر 1400 - 21:29
تجربه موفق ایجاد مراکز نوآوری باز صنعتی توسط صنایع بزرگ دنیا
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: صنایع مختلف در جهان تجربه موفقی را در ایجاد مراکز نوآوری تجربه کرده اند.

دکتر عبدالرضا واعظی در دیدار با مدیرعامل شرکت تولیدی پیستون ایران افزود: صنایع با ایجاد مراکز نوآوری می‌توانند از توانایی‌ها و ظرفیت‌های خبرگان مرتبط با صنعت خود بهره‌مند شوند.
وی بابیان امکان جذب افراد دارای ایده و تخصص در این مراکز اظهار کرد: واحدهای مستقر در مراکز نوآوری تخصصی صنایع می‌توانند تسهیلات مالی، کارگاه‌های آموزشی، منتورینگ و حمایت‌های مختلف پارک علم و فناوری استان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بهره‌مند شوند.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به صدور مجوز مراکز نوآوری تخصصی در استان توسط شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات بیان کرد: صنایع با برگزاری رویدادهای مختلف مانند جشنواره‌های رویش و برگزاری چالش‌های مختلف، نیازهای صنایع خود را مرتفع و با فناوری بالا محصولات مختلف را تولید کنند.
مدیرعامل شرکت تولیدی پیستون ایران نیز گفت: این شرکت به دنبال ایجاد خطوط تولید هایتک تمام‌خودکار جدید متناسب با نیاز بازار است.
رحیم شیرین‌آبادی افزود: شرکت پیستون ایران از سال ۱۳۵۲ بادانش بروز و فناورانه تولیدکننده پیستون‌های مختلف در کشور است و در سال‌های گذشته توانسته بخش اعظمی را پیستون‌های وارداتی را در کشور بومی‌سازی کند.
شرکت تولیدی پیستون ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پیستون کشور سالانه بیش از ۷ میلیون عدد پیستون و ۷ میلیون عدد گژن پین و بسیاری از پیستون‌های با فناوری بالا را تولید می‌کند.

اخبار مرتبط:

طرح ایجاد مرکز نوآوری معدن در آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6297

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.