6

انتصاب سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور

  • کد خبر : 6702
  • 28 شهریور 1401 - 13:42
انتصاب سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور
دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی با حکم رئیس جمهوری، به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور منصوب شد.

به گزارش اراده نیوز؛ رئیس جمهور در حکم انتصاب دکتر فیروزآبادی از وی خواسته است با اهتمام به “عدالت محوری”، “روحیه انقلابی”، “مردمداری”، “پاکدستی” ، “فساد ستیزی”، “قانونمنداری”، مفاد عهدنامه دولت مردمی” با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشد.

دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی از خرداد امسال رئیس جهاد دانشگاهی بوده و در پی استعفای دکتر ستاری، با حفظ این سمت، سرپرستی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به وی واگذار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم  از سوابق اجرایی دکتر دهقانی فیروزآبادی است.

وی تحصیلات دوره کارشناسی (۱۳۸۲)، کارشناسی‌ارشد (۱۳۸۴) و دکترا (۱۳۸۷) خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و درحال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.

وی با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی؛ استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است.

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.