6

تولید الکتروموتور نسل جدید ۵۰۰ کیلووات توسط شرکت دانش بنیان موتوژن

  • کد خبر : 6895
  • 28 تیر 1402 - 20:25
تولید الکتروموتور نسل جدید ۵۰۰ کیلووات توسط شرکت دانش بنیان موتوژن
مدیر عامل گروه صنعتی موتوژن از عملیاتی شدن الکتروموتور‌های نسل جدید در سایز ۴۰۰ با توان ۵۰۰ کیلو وات در دسته ولتاژ پائین (LV) برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش اراده نیوز  هادی عبادی اظهار کرد: تمامی مراحل طراحی و تولید محصول جدید با استاندارد‌های روز جهان برابر سازی شده و با تکیه بر دانش فنی و تخصص نیرو‌های بومی مجموعه  شرکت دانش بنیان موتوژن انجام شده است.
وی گفت: الکتروموتور‌های جدید با موفقیت تمامی مراحل پایش عملکردی، بهره وری در مصرف انرژی و سنجش عمر عملیاتی را سپری کرده اند و در صنایع سنگین و معادن کاربرد دارند.

مدیرعامل گروه صنعتی دانش بنیان  موتوژن افزود: این الکتروموتور در کلاس فوق سنگین  و در دسته ولتاژ پائین (LV) طبقه بندی شده و قابلیت دستیابی به توان ۶۳۰ کیلو وات در ۱۵۰۰ دور در دقیقه را دارد.

عبادی همچنین از افزایش توان این الکتروموتور از ۳۰۰ کیلو وات در دور موتور ۱۰۰۰ دور بر دقیقه (RPM) به عدد ۵۰۰ کیلو وات خبر داد و گفت: هم اکنون این محصول به صورت انحصاری در شرکت موتوژن تولید می‌شود.

وی توجه به بهینه سازی مصرف انرژی در ساخت انواع الکتروموتور را از دیگر هدف گذاریهای این مجموعه بر شمرد و گفت: هم اکنون این مجموعه قابلیت تولید محصول بر اساس استاندارد بین المللی بهره وری عملکرد انرژی آی‌ای سی (IEC) در دو درجه عالی IE ۳ (بهره وری عالی) و IE ۴ (بهره وری فوق عالی) را دارا است.

 استاندارد بین المللی بهره وری مصرف الکتریسیته (برق) برای موتور‌های الکتریکی، آی‌ای سی، در چهار کلاس IE ۱ الی IE ۴ دسته بندی می‌شود که بر این اساس راندمان مصرف انرژی در الکتروموتور‌ها به ترتیب بهره وری استاندارد، عالی و فوق عالی را شامل می‌شود.
موتوژن تبریز به عنوان یک شرکت دانش بنیان پیشتاز در زمینه تولید موتور‌های الکتریکی و الکتروموتور‌های AC تکفاز و سه فاز فعالیت دارد.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6895
  • نویسنده : ابوالفضل کیانی

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.