5

فراخوان دریافت مقاله فصلنامه علمی آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری

  • کد خبر : 6979
  • 06 آذر 1402 - 9:44
فراخوان دریافت مقاله فصلنامه علمی آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری
فصلنامه آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری آماده دریافت و انتشار مقالات علمی است.

به گزارش اراده نیوز، دکتر محمدابراهیم رمضانی مدیرمسئول این فصلنامه علمی گفت: پژوهشگران ومحققان می توانند مقالات خود در محورهای آموزش و برنامه ریزی محیط زیست، فناوری های نوین معماری صنعتی و ساختمانی،ارزیابی خطرات آلاینده ها بر روی محیط زیست،مدیریت پایدار سرزمین و طراحی منظر پایدار شهری، محیط زیست،اقتصاد،مهندسی،شهرسازی و توسعه پایدار،راه حل های موثر و قابل توسعه برای کنترل و حذف آلودگی های محیطی و مطالعات آزمایشگاهی و میدانی در مورد اصلاح و کاهش آلودگی های محیطی از طریق تکنیک های نوظهور به تحریریه این فصلنامه ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: مجله علمی آلودگی‌های محیطی و توسعه پایدار شهری در جهت بهبود روابط علمی میان پژوهشگران کشور و نشر یافته‌های جدید پژوهشی مرتبط با زمینه‌ آلودگی‌های محیطی و توسعه پایدار شهری به صورت فصلنامه چاپی و الکترونیکی منتشر می‌شود.
دکتر رمضانی افزود: دامنه این نشریه مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دربرگیرنده کلیه دستاوردهای علمی و نتایج تحقیقات در ارتباط با محیط زیست، آلودگی‌های آن و توسعه پایدار از رشته‌های مختلف است.
مدیرمسئول فصلنامه علمی آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری اظهار کرد: پژوهشگران، نویسندگان و اندیشمندان برای انتشار و چاپ مقالات خود در این فصلنامه می توانند از طریق پرتال فصلنامه به آدرس https://sanad.iau.ir/journal/jepsud اقدام کنند.

فراخوان دریافت مقاله فصلنامه علمی آلودگی های محیطی و توسعه پایدار شهری

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6979

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.