3

برخورداری شرکت‌های خلاق از سیستم‌های فناوری خبره

  • کد خبر : 1925
  • 19 آبان 1398 - 21:22
برخورداری شرکت‌های خلاق از سیستم‌های فناوری خبره
شرکت های خلاق با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد هوشمند و دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  از سیستم‌های فناوری خبره موسوم به ERP برخوردار خواهند شد.

به گزارش اراده نیوز ؛این سیستم‌ها، خدمات مختلفی به شرکت‌ها ارائه می دهند که از آن جمله می توان به خدمات حسابرسی،حسابداری، مکانیزه کردن و هوشمند سازی فرایند فروش اشاره کرد.

همچنین شرکت‌های خلاق می توانند با استفاده از این سیستم‌های نرم افزاری پیشرفته خدمات  بازاریابی خود را به شکل مدرن و اتوماتیک درآورند.

شرکت های متقاضی با استفاده از این خدمات نرم افزاری این امکان را خواهند یافت که سیستم انبارداری خود را بدون نیاز به نیروی انسانی، بهینه سازند و از مدیریت زنجیره تولید برخوردار شوند.

علاوه بر این، امور اداری مانند برگه ساعات کاری، مرخصی ،ارزشیابی کارمندان و نظایر این با استفاده از این سیستم، ساماندهی می شود.

مجموعه این خدمات توسط یک شرکت دانش بنیان عرضه می شود که با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی در اختیار دیگر شرکت‌های خلاق و دانش بنیان قرار می گیرد.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی، به نشانی http://ictc.isti.ir  مراجعه کنند.

 

اخبار مرتبط:

بهره مندی شرکت های خلاق از خدمات صادراتی

امکان استقرار شرکت‌های خلاق در پارک ملی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=1925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.