11
 در دوره آموزشی ستاد نانو؛

بررسی کاربردهای فناوری نانو در پوشش‌دهی سطح

  • کد خبر : 2349
  • 11 بهمن 1398 - 11:33
بررسی کاربردهای فناوری نانو در پوشش‌دهی سطح
با برگزاری دوره آموزشی از سوی ستاد نانو، دانشجویان، محققان و صنعت با کاربردهای فناوری نانو در پوشش‌دهی سطح آشنا خواهند شد.

 از سوی ستاد توسعه فناوری نانو دوره آموزشی‌صنعتی با عنوان “کاربردهای فناوری نانو در پوشش‌دهی سطح” با هدف معرفی توانمندی‌های فناوری نانوی ایران و جهان در حوزه پوشش‌دهی سطح در روز پنج‌شنبه، ۲۴ بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت‌های فناور موفق در حوزه پوشش‌دهی سطح، معرفی سیاست‌ها و الگوهای حمایتی ستاد نانو، ایجاد بستر شناسایی و رشد فناوران، کارگزاران و مدرسین صنعتی فناوری نانو، تبیین چالش‌ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی موردنیاز برای حل مشکلات صنایع در حوزه پوشش‌دهی سطح و ایجاد بستر تبادل دانش و فناوری بین جامعه تحقیقاتی و فناوران و جامعه صنعتی کشور از جمله اهداف این دوره آموزشی تعیین شده است.

در این دوره شرکت‌کنندگان در خصوص موضوعاتی چون “کاربرد فناوری‌نانو در خدمات پوشش‌های فوق‌سخت به روش PVD”، “کاربرد فناوری‌نانو در پردازش پلاسمایی سطح از قبیل کرونا تریتمنت، پلاسما گلاید، پلاسمای سرد”، “کاربرد فناوری نانو در خدمات پوشش‌دهی نانومتری بر روی سطوح گوناگون با استفاده از دستگاه PVD”، “کاربرد فناوری‌نانو در خدمات پوشش‌های تزئینی بر روی سطوح فلزی” و “کاربرد فناوری‌نانو در سیستم‌های خلأ بالا، سامانه‌های لایه‌نشانی و فرایند لیتوگرافی” بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند تا روز چهارشنبه، ۲۳ بهمن‌ماه از طریق مراجعه به سایت ستاد نانو نسبت به ثبت خود اقدام کنند. در پایان دوره به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی حضور از سوی ستاد نانو اعطا خواهد شد.

اخبار مرتبط:

تولید نانوپوشش ضد خزه برای محافظت از بدنه کشتی‌ها

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.