12

انتشار فراخوان برنامه تجاری سازی فناوری نانو

  • کد خبر : 2974
  • 03 خرداد 1399 - 18:14
انتشار فراخوان برنامه تجاری سازی فناوری نانو
چهارمین فراخوان دوره هشتم برنامه تجاری سازی فناوری نانو موسوم به نانومچ منتشر شد تا تجاری‌سازی طرح‌های نوآورانه حوزه فناوری نانو با سرعت بیشتری انجام شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان تا ۲۰ خرداد ماه سال جاری فرصت دارند تولید نمونه اول محصول یکی از شرط‌های شرکت در این فراخوان است.

نانومچ رویکردی حمایتی دارد تا فناورانی که ایده خود را در حد تولید نمونه اولیه محصول پیش برده‌اند برای تجاری سازی ایده خود حمایت شوند.

فناوران، شرکت‌های نوپا، پژوهشگران و جامعه دانشگاهی مخاطبان این فراخوان هستند و در سوی دیگر صنایع و سرمایه‌گذاران خطر پذیر قرار دارند.

قرار گرفتن در مسیر کارآفرینی و تولید ثروت از دستاوردهای داخلی فناوری نانو از اهدافی است که در این برنامه با حمایت از نیروی انسانی توانمند و نوآور دنبال می‌شود.

رفع نیاز صنعت با ایده فناورانه یکی از معیارهای مد نظر در نانومچ است بنابراین طرح نباید مشابه داخلی داشته باشد و در صورت وجود مشابه بهبود کیفیت، خواص و یا کاهش هزینه نسبت به آن داشته باشند.

همچنین این طرح‌ها، علاوه بر بهره‌مندی از خدمات و حمایت‌های نانومچ برای توسعه کسب و کار خود، پس از اتمام فرآیند توسعه محصول، امکان استفاده از سایر حمایت‎ها و امکانات ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی برای توسعه بازار را دارند.

نانومچ برنامه‌ای دائمی است و هشتمین دوره آن از مهرماه سال گذشته آغاز شد.

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.