15

معرفی نیازهای فناورانه تجهیزات پزشکی و دارو

  • کد خبر : 3335
  • 13 مرداد 1399 - 10:42
معرفی نیازهای فناورانه تجهیزات پزشکی و دارو
نیازهای فناورانه تجهیزات پزشکی و دارو معرفی می‌شود.

به گزارش اراده نیوز،مجموعه سیستم بهداشت و درمان کشور، نیازهای فناورانه متعددی دارد که برای پاسخگویی به این نیازها، بیش از صدها شرکت دانش‌بنیان و فناور شکل گرفته است. در همین راستا برای ایجاد تعامل بیشتر میان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با مجموعه بهداشت و درمان و شرکت‌های بزرگ یک رویداد آنلاین برگزار می‌شود.

مجموعه نوآوری‌ها، محصولات و داروهای ساخته شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت رشد خوبی را تجربه کرده است.

این شرکت‌ها توانسته‌اند با وجود محدودیت‌های تحریمی، محصولات خود را به دیگر کشورها صادر کنند و نیاز کشور به بسیاری از تجهیزات و داروها را رفع کنند.

با این همه، هنوز بسیاری از توانایی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در این حوزه برای شرکت‌های بزرگ، هلدینگ‌ها و مجموعه سیستم بهداشت و درمان کشور، ناشناخته است. در صورت ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر میان این دو بخش، قراردادهای فناورانه بیشتری منعقد می‌شود و شرکت‌های دانشبنیان و فناور می‌توانند، محصولات نوآورانه و دانش‌بنیان بیشتری تولید کنند.

بر این اساس، یک رویداد مجازی برای «معرفی نیازهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت» برگزار می‌شود.
برگزاری پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل شرکت‌های بهره بردار حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این رویداد است.

همچنین در حاشیه این رویداد، کارشناسان مجرب، نحوه انجام مذاکرات رو در رو را به شرکت‌ها و فعالان فناور حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و سلامت آموزش می‌دهند.

معرفی انواع بسته‌های خدمتی عرضه شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و  حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی، دیگر بخش این رویداد است. این رویداد ۲۶ تا ۲۸ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه غزال مراجعه کنند.

اخبار مرتبط:

ارائه سالانه فراخوان اولویت‌های حوزه سلامت به فناوران

کاربردی شدن تجهیزات مدرن تصویربرداری از حیوانات کوچک در بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.