8

بومی‌سازی تجهیزات امنیت اطلاعات از سوی محققان کشور

  • کد خبر : 3854
  • 12 شهریور 1399 - 9:32
بومی‌سازی تجهیزات امنیت اطلاعات از سوی محققان کشور
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارائه راهکارهای مطمئن برای تأمین امنیت اطلاعات، ارتباطات و تبادلات الکترونیکی محصولاتی را در زمینه زیرساخت کلید عمومی (PKI)، احراز هویت و هویت‌سنجی دیجیتال و امضای دیجیتال بومی سازی کرد.

به گزارش اراده نیوز، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: ما در این شرکت دانش‌بنیان ارائه خدمات گوناگون در حوزه‌های زیرساخت کلید عمومی (PKI)، احراز هویت و هویت‌سنجی دیجیتال و ارائه راه‌کارهای مطمئن برای تامین امنیت اطلاعات، ارتباطات و تبادلات الکترونیکی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در زمینه طراحی و توسعه محصولات، خدمات و راهکارهای نوین مبتنی بر رمزنگاری، امضای دیجیتال، گواهی‌های الکترونیکی، توکن امضای دیجیتال پارس‌کی، سخت‌افزارهای امنیتی و راه‌اندازی زیرساخت کلید عمومی، فعالیت داریم.

علی‌محمد میرخانی،بابیان اینکه محصول ParsVPN شرکت ما برای برقراری ارتباط امن کاربر با شبکه‌ای خصوصی در بستر یک شبکه عمومی و همچنین رفع مشکلات احراز هویت کاربر، حفظ محرمانگی و جامعیت اطلاعات در حال انتقال، طراحی شده است،افزود: این نرم‌افزار گواهی تاییدیه فنی از شورای عالی انفورماتیک دریافت کرده است.

او توکن هوشمند امضای دیجیتال پارس‌کی را ماژول رمزکننده‌ای با رابط USB دانست و یادآور شد: این ماژول تلفیقی از امنیت، کارآیی، کاربری آسان، قابلیت حمل و صرفه اقتصادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

او اشاره کردوافزود:پارس‌کی به صورت مستقل و بدون نیاز به سخت‌افزارهای اضافی مانند کارت‌خوان، قابل استفاده است و امکان تولید کلیدهای متقارن و نامتقارن، انجام عملیات رمزنگاری و امضای دیجیتالی به صورت On-Board در آن وجود دارد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان درپایان خاطرنشان کرد: سامانه احراز هویت شرکت ما هم سرویس‌های احراز هویت و امضای دیجیتال مبتنی بر PKE را ارائه می‌دهد.

اخبارمرتبط:

توافقی برای رونق زیست‌بوم دانش‌بنیان؛ “پارک اقتصاد دیجیتال” احداث می‌شود

برگزاری مدرسه‌ای با موضوع اقتصاد دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.