15

معرفی ۸ شرکت منتخب در جشنواره برترین‌های پارک پردیس

  • کد خبر : 3857
  • 12 شهریور 1399 - 9:59
معرفی ۸ شرکت منتخب در جشنواره برترین‌های پارک پردیس
مدیر کل نظارت و ارزیابی پارک فناوری پردیس از معرفی ۸ شرکت برتر این پارک در جشنواره برترین شرکت‌های پارک، خبر داد و گفت: این جشنواره روز ۱۷ شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش اراده نیوز، مدیر کل نظارت و ارزیابی پارک فناوری پردیس با بیان اینکه فراخوان مشارکت در جشنواره برترین شرکت‌های پارک از ۱۱ تیر ماه منتشر شد، افزود: هر سال طی برگزاری این جشنواره فعالیت شرکت‌ها در چند سرفصل سنجیده می‌شود که شامل «صادرات محصولات و خدمات فناورانه»، «همکاری با طرف‌های خارجی»، «همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی»، «توسعه‌ اقتصادی»، «هم‌افزایی بین شرکت‌ها در مجموعه داخل پارک»، «تولید و توسعه‌ فناوری» و «ارتقا و توسعه‌ سازمانی» و «مسئولیت اجتماعی» می‌شود.

علی‌اکبریان گفت: استارتاپ‌های مستقر در شعب، در صورت کامل شدن فرآیند عضویتشان در پارک فناوری پردیس، امکان شرکت در جشنواره برترین شرکت‌ها را دارند.

او بااشاره به حدود ۸ استارتاپ مستقر در شعب که واجد این شرط بودند، در ارزیابی امسال شرکت کردند،افزود :فعالیت شتابدهنده‌های مستقر در کارخانه‌های نوآوری نیز، توسط مرکز شتابدهی نوآوری به صورت مجزا سنجیده می‌شود.

 

او گفت: بر اساس رای داوران ۶ شرکت برگزیده از میان شرکت‌های مستقر در پارک انتخاب شدند، همچنین ۲ شرکت از میان شرکت‌های مرکز رشد فناوری نخبگان هستند.

مدیر کل نظارت و ارزیابی پارک فناوری پردیس،بابیان اینکه این برگزیدگان در روز برگزاری این جشنواره در ۱۷ شهریور معرفی می‌شوند،افزود: بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، فرآیند ارزیابی شرکت‌ها به دو صورت کمی و کیفی انجام می‌شود.

علی‌اکبریان، گفت: امسال در نسبت ارزیابی کمی و کیفی روند سال گذشته را حفظ کردیم؛ ۸۰ درصد از فرآیند ارزیابی کمی و بر مبنای مستندات ارائه شده توسط شرکت‌ها و ۲۰ درصد از آن کیفی و بر مبنای نظر متخصصان و خبرگان بود.

اخبارمرتبط:

پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، پیشران جهش تولید

عرضه ۹ هزار محصول دانش بنیان در هفتمین نمایشگاه ایران ساخت

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.