11

انتشار جدیدترین محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران

  • کد خبر : 3953
  • 22 شهریور 1399 - 9:11
انتشار جدیدترین محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران
ستاد توسعه فناوری نانو با انتشار آخرین ویرایش کتاب محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران جدیدترین دستاوردهای صنعتی در حوزه تجهیزات مرتبط با فناوری نانو را منتشر کرده است.

به گزارش اراده نیوز،در راستای معرفی محصولات صنعتی دارای گواهی‌نامه نانومقیاس ویرایش ششم کتاب محصولات و تجهیزات فناوری نانو با عنوان “محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران”به تفکیک حوزه‌های صنعتی مختلف، در ۶ جلد منتشر شده است.

در این ۶ جلد مجموعه‌ای از آخرین محصولات دارای تأییدیه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو به همراه تصاویر محصول، نام و اطلاعات مربوط به شرکت، محل تولید، مجوزها و تأییدیه‌ها معرفی شده‌اند. در مقدمه کتاب‌ها به تصویر کلی محصولات و بازار نانو در ایران پرداخته شده و آخرین آمار محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران، حجم بازار و صادرات این محصولات ارائه شده‌اند.

این مجموعه ۶ جلدی شامل “محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه ساخت‌وساز، رنگ و رزین و لوازم‌خانگی”، “محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه سلامت، آب و محیط‌زیست، کشاورزی و نساجی”، “محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، پلیمر و انرژی”، “محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه حمل‌ونقل و صنایع فلزی”، “محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه نانومواد، نانوپوشش‌ها و نانوالیاف” و “محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی” می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد نانو، در جلد ششم این کتاب علاوه‌بر معرفی تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی ساخت ایرانی، برنامه حمایتی ستاد نانو از ساخت و ارتقای تجهیزات و ماشین‌آلات مرتبط با فناوری نانو شرح داده شده است. بخش پایانی این کتاب نیز به معرفی شرکت‌های این حوزه اختصاص دارد.

اخبارمرتبط:

تمدید دو چالش فناوری و نوآوری در حوزه تایرتا۱۲مهرماه

توسعه نفوذ فناوری در حوزه معدن/مرکز نوآوری حوزه معدن و صنایع وابسته ایجاد می‌شود

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.