10

معرفی محصولاتی در حوزه تند مصرف از سوی ۶ استارتاپ

  • کد خبر : 4704
  • 15 آبان 1399 - 10:01
معرفی محصولاتی در حوزه تند مصرف از سوی ۶ استارتاپ
با برگزاری رویداد استارتاپی ۶ تیم تحقیقاتی محصولات و سامانه‌های آنلاین خود را در حوزه محصولات تند مصرف به سرمایه گذاران معرفی کردند.

به گزارش اراده نیوز،کالاهای تند مصرف کالاهایی هستند که معمولاً سریع فروخته می‌شوند و از حاشیه سود کمتری برخوردار هستند. با توجه به گستردگی این حوزه استارتاپ‌های زیادی این حوزه را به عنوان زمینه فعالیت خود انتخاب کرده‌اند.

برخی از  اجناس و محصولات مانند نوشیدنی‌ها، مواد شوینده، مکمل‌های غذایی، برخی از محصولات داروخانه‌ای بدون نسخه، برخی از اسباب بازی‌ها و محصولات غذایی بسیاری از رستوران‌ها، نمونه‌های بارزی از کالای تند مصرف به شمار می‌روند.

اخیرا رویدادی استاپی در این زمینه برگزار شد و در آن یک استارتاپ اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه کالای تند مصرف بود که برای ماشین‌های سرمایشی و گرمایشی نوشیدنی‌گرم، محصول خود را معرفی کرد. ‌

استارتاپ  دوم نیز از جمله تیم‌های متقاضی سرمایه بود که برای فروش محصولات کشاورزی و کوتاه کردن زنجیره تامین از مزرعه تا مشتری به خصوص برنج به صورت آنلاین محصول خود را عرضه کرد. ‌

یکی دیگر از استارتاپ‌ها محصول خود را تحت عنوان سامانه ایجادکننده ارتباط متمرکز میان تامین‌کنندگان و مشتریان کالاهای تند مصرف برای حاضران توضیح داد، ضمن آنکه استارتاپ بعدی  نیز محصول خود را با عنوان سوپرمارکت آنلاین معرفی و برای تامین مالی آن درخواست سرمایه‌گذاری کرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، یکی دیگر از تیم‌های حاضر فروش سوغاتی و صنایع دستی در قالب فروشگاه آنلاین را عرضه کرد و استارتاپ بعدی نیز که متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه کالای تند مصرف بود، برای فروش حبوبات و خشکبار به صورت آنلاین، محصول خود را معرفی کرد.

اخبارمرتبط:

رونق گرفتن استارتاپ های هنری

استارتاپ ایرانی در کانادا ۲ میلیارد دلار ارزش گذاری شد

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.