11

دستگاه قرائت کنتور از از راه دور بومی سازی شد

  • کد خبر : 5118
  • 22 آذر 1399 - 9:15
دستگاه قرائت کنتور از از راه دور بومی سازی شد
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شد با تولید یک دستگاه قرائت کنتور به صورت برخط این محصول را جایگزین مأمور‌های قبض‌خوان کند.

به گزارش اراده نیوز،قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کومشیان پارت پیشرفته گفت:سازمان‌هایی مانند سازمان آب و ادارات برق هر ساله هزینه‌های قابل توجهی را صرف نیروی انسانی مورد نیاز برای خوانش کنتور‌های نصب شده در منازل می‌کنند که حضور نداشتن صاحبخانه در منازل و طولانی بودن این فرایند از جمله دیگر مشکلات استفاده از این روش سنتی است.

مونا قدسی افزود: با کمک واحد تحقیق و توسعه شرکت یک مودم پیشرفته با قابلیت قرائت کنتور در این شرکت برای حل این معضل تولید شده است.

اوگفت: این مودم به سرور‌های سازمان و نهاد استفاده کننده متصل است و با استفاده از این دستگاه می‌توان هر لحظه که نهاد مربوطه اراده کند، اطلاعات کنتور نصب شده در منازل، بدون نیاز به مراجعه حضوری، به شکل برخط قرائت شود.

اوبیان کرد: این فناوری ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی بومی شده و سرعت، دقت بالا و امکان تکرارپذیری زیاد، از جمله مزایای استفاده از این روش فناورانه است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کومشیان پارت پیشرفته در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مختلف این شرکت دانش‌بنیان افزود: یکی دیگر از محصولات این شرکت یک دستگاه تولید شده بر اساس اینترنت اشیاء است، این دستگاه در کولر‌های آبی جایگزین کلید‌های سنتی می‌شود.

خانم قدسی گفت: با این دستگاه می‌توان میزان کارایی کولر را بر اساس دمای دلخواه تنظیم کرد و یا از طریق تلفن همراه آن را روشن یا خاموش کرد.

او افزود: این شرکت به صورت کلی در زمینه الکترونیک فعال است و قطعات سفارش شده از نهاد‌های مختلف را به صورت صفر تا صد تولید می‌کند.

اخبارمرتبط:

صنعت گاز با ظرفیت دانش‌بنیان‌ها ارتقا یافت

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.