15

کنفرانس ملی نوآوری برای کودکان و نوجوان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 6129
  • 01 خرداد 1400 - 14:08
کنفرانس ملی نوآوری برای کودکان و نوجوان برگزار می‌شود
نخستین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یونیسف در تهران برگزار می‌شود.

این کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان در قالب چارچوب سند همکاری مشترک بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)  ۵ و ۶ خرداد برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس که فرصتی برای «گفت‌وگو»، «اشتراک‌گذاری تجارب» و «معرفی راه‌کارهای نوآورانه برای حل چالش‌های پیش روی کودکان و نوجوانان» است، فعالان، مدیران، افراد مبتکر و خلاق در حوزه نوآوری برای کودک و نوجوان از بخش‌های مختلف دولتی، خصوصی و جامعه مدنی حضور دارند.

همچنین برگزاری جلسات تخصصی با محورهای «نوآوری برای کودکان درآموزش»، «حمایت از کودکان و بهداشت»، «سرگرمی» و «پنل‌های گفتگوی تخصصی» از بخش‌های این رویداد است. «بهترین رویه‌های موجود در حوزه نوآوری برای کودکان» و «تبادل نظر درباره شناسایی و گردآوری بازیگران مهم زیست بوم نوآوری برای کودکان» نیز در این پنل‌ها ارائه می شود. در پایان این کنفرانس نقشه فعالان زیست بوم نوآوری برای کودک و نوجوان تدوین و منتشر خواهد شد.

مراسم اختتامیه آن نیز روز دوم کنفرانس برگزار می‌شود و از طرح‌های برتر جایزه ملی نوآوری برای کودکان و نوجوانان از میان بیش از ۸۰ طرح نوآورانه ارسال شده به کمیته جایزه تقدیر می‌شود. برگزیدگان جوایز خود را از سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و مندیپ اوبرایان نماینده یونیسف در ایران، دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند مراسم اختتامیه نخستین کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان را ۶ خرداد ۱۴۰۰ به صورت زنده از وب سایت aparat.com  ببینند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.