8

آغاز همایش ملی پلیمر ایران در تبریز

  • کد خبر : 6326
  • 05 آبان 1400 - 10:23
آغاز همایش ملی پلیمر ایران در تبریز
ششمین همایش ملی پلیمر ایران به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی سهند آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش اراده نیوز، دبیر اجرایی این همایش گفت: حدود یکصد مقاله به صورت شفاهی و ۵۰ مقاله به صورت آفلاین در این همایش ارائه می شود.

دکتر رضایی افزود: اساتید، دانشجویان، پژوهشگران، متخصصان و صاحبان صنایع از شرکت کنندگان اصلی این همایش هستند که در آن دستاوردهای پژوهشی انجام شده در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی شرکت‌ها و همچنین چالش‌های صنعت پلیمر به اشتراک گذاشته می‌شود.

ششمین همایش ملی پلیمر به مدت دو روز با شعار پژوهش و آموزش تقاضامحور و رویکرد ارتباط با صنعت و با هدف توسعه و حرکت به سمت صنعتی شکوفا و دانش‌بنیان، با همکاری انجمن علوم و مهندسی پلیمر ایران در تبریز برگزار می‌شود.

ارایه مقالات پژوهشی کاربردی و فنآورانه، نشستهای علمی – تخصصی با موضوعات کاربردی و صنعتی حوزه مهندسی پلیمر، بازار ایده و فنآوری، طرح چالشهای پژوهشی صنایع پلیمر کشور در قالب همکاری پژوهشی با دانشگاهها و پژوهشگاهها بخشهای این همایش علمی اعلام شده است.

سنتز پلیمرها، کاتالیست‌ها‌ی پلیمریزاسیون و مهندسی پلیمریزاسیون، فیزیک پلیمرها، فرآیندهای شکل‌دهی پلیمرها، شبیه‌سازی و مدل‌سازی و رئولوژی سامانه‌های پلیمری، کامپوزیت‌ها و آلیاژهای پلیمری، فیلم‌ها و غشاهای پلیمری، حسگرها و پلیمرهای هوشمند، بازیافت پلیمرها و محیط زیست، پلیمرهای تجدیدپذیر و کاربرد پلیمرها در سامانه‌های تولید و پزشکی از مهمترین محورهای این همایش ملی است.

بنا به اعلام دبیرخانه همایش، شرکت برای عموم علاقه مندان از طریق اکانت مهمان در وب سایت این همایش به آدرس http://hampa.sut.ac.ir/fa امکان پذیر است.

عصر دیروز نیز رویداد ایده بازار مهندسی پلیمر با همکاری دانشگاه صنعتی سهند و مرکز تبادل فناوری ایده بازار امیرکبیر به عنوان یکی از برنامه های جنبی این همایش برگزار شد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی فناوران مستعد و برطرف کردن نیازها و چالش‌های فناورانه صنعت پلیمر کشور، حمایت های مادی و معنوی و کمک به جلب سرمایه گذار و تجاری سازی در این صنعت بود.

دانشکده پلیمر دانشگاه صنعتی سهند که میزبان این همایش ملی است نخستین دانشکده مهندسی پلیمر شمال غرب کشور و دومین دانشکده جامع مهندسی پلیمر در ایران است.

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.