16
در لایحه بودجه 1402 کل کشور؛

رشد ۱۰۰ درصدی بودجه پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 6807
  • 15 بهمن 1401 - 10:59
رشد ۱۰۰ درصدی بودجه پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی
پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی بیشترین رشد بودجه را در بین پارک های علم و فناوری کشور در لایحه بودجه ۱۴۰۲ دارد.

به گزارش اراده نیوز، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ بر اساس اعلام معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، بودجه پارک استان، ۱۰۰ درصد نسبت به امسال افزایش یافته است.
دکتر جعفری راد افزود: بودجه مصوب پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۷۷،۹۰۶ میلیون ریال بوده که این میزان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۷۵۶،۶۶۶ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.
به گفته وی، افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه پارک استان در این لایحه در حالی دو برابر شده که بودجه ۹ پارک‌ کشور در لایحه بودجه سال آینده کشور کاهش یافته است.
وی خاطرنشان کرد : همچنین به لحاظ عددی بودجه در لایحه پیشنهادی ۱۴۰۲، پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی با صعود ۸ پله‌ای، در ردیف سوم و بعد از استانهای اصفهان و خراسان رضوی قرار گرفته این در حالی است که در سال ۱۴۰۱، رقم بودجه پارک علم و فناوری استان در ردیف یازدهم در بین کلیه پارک‌های کشور قرار گرفته بود.
در لایحه بودجه سال آینده کل کشور بودجه پیش بینی شده برای پارک‌های علم و فناوری کشور بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال است که نسبت به امسال ۱۸ درصد رشد دارد.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.