16

انعقاد ۷۷ قرارداد و تفاهم نامه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۱۹ 

  • کد خبر : 1932
  • 20 آبان 1398 - 18:44
انعقاد ۷۷ قرارداد و تفاهم نامه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۱۹ 
پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز 77 قرارداد ، موافقت نامه و تفاهم نامه منعقد کرد.
به گزارش اراده نیوز،دکتر واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت : در این نمایشگاه ۶۳ موافقت نامه ،  ۴ قرارداد پژوهشی و فروش تکنولوژی به ارزش ۳۱ میلیارد ریال و ۱۰ تفاهم نامه همکاری امضا شد.
به گفته وی ، داخلی سازی سانروف های جدید خودرو ، ساخت و تولید توربوشارژر اتومبیل، ساخت و تعمیر قالب فورج، فلومترهای الکترومغناطیسی ، روتور پمپ آماده سازی فلوکولانت،  نانو ذرات فلزی ، بهبود فرآیند و کاهش قیمت تمام شده طراحی و تولید قطعات بدنه موتور سیکلت ،  پرینتر های سه بعدی صنعتی ، برد کنترلی کمپرسور،  برد کنترلی درایر ، قطعات فرآوری مس، از جمله موضوعات این موافقت نامه ها بودند.
در این نمایشگاه ، خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران با مبادله  ۲۰ موافقت نامه بیشترین متقاضی دریافت فناوری بود .
پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در این نمایشگاه به عنوان مسئول زون نیازمندی های فناورانه،  با هدف شناسایی نیازها و چالشهای صنایع و سازمان ها و ارائه آن به فناوران، در دوغرفه مجزا در سالن های پروین اعتصامی و امیرکبیر، دفتر امور قرادادها و موافقت نامه ها را برپا کرده بود که در این پایگاه ها، قراردادها و موافقت نامه های فی مابین صنایع و سازمانهای حاضر در نمایشگاه و شرکت های فناور امضا و مبادله شد.
 واعظی افزود : هم زمان با برگزاری نمایشگاه به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان علاقه مند به دانش و فناوری کارشناسان پارک در زون دانش آموزی مستقر شدند و در قالب طرح مهر فناوری دانش آموزان مستعد و علاقه مند را شناسایی و طرح ها وایده های فناورانه بخش دانش آموزی را بررسی و برای جذب و فعالیت در پارک هدایت کردند.
در این نمایشگاه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی همچنین از پایگاه خبری اراده نیوز ( نخستین پایگاه خبری تخصصی دانش بنیان کشور) و تکنولوژی پیشرفته شناسایی اتوماتیک صاحب خودرو (محصول یکر از شرکتهای مستقر در مرکز رشد ارس) رونمایی کرد.
هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز موسوم به رینوتکس ۲۰۱۹ از ۱۳ تا ۱۷ آبان در محل دائم نمایشگاه بین المللی تبریز دایر شد.
انعقاد 77 قرارداد و تفاهم نامه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در نمایشگاه رینوتکس 2019 
انعقاد 77 قرارداد و تفاهم نامه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در نمایشگاه رینوتکس 2019  انعقاد 77 قرارداد و تفاهم نامه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در نمایشگاه رینوتکس 2019 
لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=1932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.