3

بهره مندی شرکت های خلاق از خدمات صادراتی

  • کد خبر : 2141
  • 03 دی 1398 - 11:58
بهره مندی شرکت های خلاق از خدمات صادراتی
شرکت های خلاق نیز همچون شرکت های دانش بنیان می توانند از خدمات صادراتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره مند شودند.

به گزارش اراده نیوز؛معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف تسهیل فرآیند صادرات کالا و خدمات و عرضه محصولات شرکت های خلاق در نظر دارد پس از شناسایی و ارزیابی برای شرکت های خلاق خدمات صادراتی ، تسهیلات و خدمات با کیفیت و اثر بخش برای حضور این شرکت ها  در بازارهای جدید صادراتی را فراهم کند.

شرکت‌های خلاق می‌توانند برای تسهیل در امر صادرات، خدمات متنوعی از قبیل  «اعزام و پذیرش هیأت‌های تجاری»، «حضور در پاویون ملی در نمایشگاه‌های خارج از کشور»، «حضور مستقل در نمایشگاههای خارجی»، «ارائه کمک هزینه تحقیقات بازار بین المللی»، «پرداخت کمک هزینه‌های تهیه اقلام تبلیغاتی بین المللی» و «عضویت در وبسایت های B2B » از این معاونت و نهادهای همکار دریافت کنند.

   این معاونت شاخص های صادراتی  «دارا بودن بازار داخلی»، «داشتن برنامه و اهداف جامع صادراتی مدون»، «وجود زیرساخت‌های کافی به منظور صادرات مانند وبسایت‌های دو زبانه» مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

 دارا بودن گواهینامه‌ها و استانداردهای بین المللی، بسته بندی مناسب کالا، وجود تحقیقات بازار بین المللی و … نیز مورد توجه خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت‌های اینترنتی «ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز»، «برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق» و «کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری» مراجعه کنند.

 

 

اخبار مرتبط:

امکان استقرار شرکت‌های خلاق در پارک ملی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی

برخورداری شرکت‌های خلاق از سیستم‌های فناوری خبره

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.