14

۲۶ مرکز فن‌ بازاردر کشور

  • کد خبر : 3494
  • 22 مرداد 1399 - 8:39
۲۶ مرکز فن‌ بازاردر کشور
دفتر فن بازار کردستان به عنوان بیست و سومین فن بازار منطقه‌ای در کشور تاسیس شد. با توجه به فعالیت سه فن بازار تخصصی، تعداد فن‌بازارهای کشور به 26 مرکز رسیده است.

به گزارش اراده نیوز،دفتر فن بازار کردستان به عنوان بیست و سومین فن بازار منطقه‌ای در کشور تاسیس شد. با توجه به فعالیت سه فن بازار تخصصی، تعداد فن‌بازارهای کشور به ۲۶ مرکز رسیده است. شبکه فن‌بازار معاونت علمی در نظر دارد تا پایان سال در استان‌های زنجان و مازندران نیز دفتر فن بازار منطقه‌ای تاسیس کند.

محمد صالح خالقی دبیر شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: فن بازار منطقه‌ای کردستان به عنوان بیست و سومین دفتر فن بازار منطقه‌ای تاسیس شد. با توجه به اینکه این دفتر فن بازار در تعامل با شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان تاسیس شده است، تولیت آن نیز به همین مجموعه واگذار شده است.

او  در ادامه گفت: شورای شبکه فن بازار استان کردستان در شهر سنندج جلسه‌ای تشکیل داد و اعضای شورا پس از بحث و گفتگو  و در نظر گرفتن نیازهای  فناورانه بومی استان، برنامه کار این دفتر فن بازار را مورد تصویب قرار دادند.

او  در ادامه گفت: علاوه بر تصویب برنامه عملیاتی، آیین‌نامه‌اجرایی نیز در این جلسه تصویب شد. با توجه به اهمیت تعامل دفاتر‌فن‌بازارهای منطقه‌ای و کارگزاران تبادل فناوری، این دفتر منطقه‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن، کارگزار خصوصی خود را انتخاب می‌کند.

دبیر شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  با اشاره به اهمیت تاسیس فن بازارهای تخصصی، افزود: فن بازارهای منطقه‌ای کارکرد خود را دارند. اما فن بازارهای تخصصی با تمرکز بر یک حوزه خاص، باعث رونق تبادل و تجارت فناور در آن رشته و حوزه می‌شوند. به همین دلیل، تاسیس فن‌بازار تخصصی نفت در دستور کار قرار گرفته است.

خالقی همچنین بیان کرد: در حال حاضر در حال نهایی کردن مذاکرات با مجموعه وزارت نفت هستیم و در یک تا دو ماه آتی این فن بازار تخصصی نیز افتتاح می‌شود. با توجه به اهمیت گسترش دفاتر استانی فن بازار و برنامه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای پوشش تمام کشور، در سال جاری در دو استان زنجان و مازندران نیز دفاتر منطقه‌ای فن بازار تاسیس خواهد شد.

اخبارمرتبط:

ایجاد دفتر فن‌بازار منطقه‌ای در پارک فناوری گیلان

افزایش حمایت از فن بازارها

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.