11

توسعه روابط تجاری دانش‌بنیان‌های ایرانی با افغانستان

  • کد خبر : 3869
  • 12 شهریور 1399 - 12:00
توسعه روابط تجاری دانش‌بنیان‌های ایرانی با افغانستان
نشست تجاری و فناورانه با تجار و بازرگانان افغانستان ۲۲ و ۲۳ شهریورماه امسال در حوزه‌های فناورانه ساختمان، مواد غذایی، کشاورزی و پتروشیمی برگزار می‌شود.

به گزارش اراده نیوز، کمتر از دو هفته دیگر تا برگزاری نشست دانش‌بنیان‌های ایرانی با تجار و بازرگانان کشور افغانستان مانده است، رویدادی فناورانه که توسعه بازار بین‌المللی دانش‌بنیان‌ها را هدف گرفته است.

در روزهای تحریم و کرونا برگزاری این نشست‌ها توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزایش یافته است و در حال حاضر نیز مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری این معاونت اقدام به برگزاری نشست‌های رو در روی تجاری و فناورانه میان شرکت‌های دانش‌بنیان و تجار و بازرگانان افغانستانی کرده است.

این رویداد با هدف توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان ایرانی به کشور افغانستان در روزهایی که به دلیل بالا گرفتن تحریم‌ها و شیوع کرونا، ارتباطات و تعاملات بین‌المللی کاهش یافته است، اتفاق می‌افتد،رویدادی که می‌تواند نویددهنده توسعه فعالیت‌های شرکت‌های فناور و خلاق ایرانی در خارج از مرزهای کشور باشد.

نشست تجاری و فناورانه با تجار و بازرگانان افغانستان ۲۲ و ۲۳ شهریورماه سال جاری در حوزه‌های فناورانه ساختمان، مواد غذایی، کشاورزی و پتروشیمی برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی tesc.ir مراجعه کنند.

 

اخبارمرتبط:

ارائه تسهیلات توسعه بازار محصول برای شرکت های دانش بنیان

راه اندازی شبکه بین المللی انتقال تکنولوژی شرکتهای دانش بنیان جهان بامحوریت پارک آذربایجانشرقی

بازار روسیه و ازبکستان به دانش‌بنیان‌ها معرفی می‌شود

معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.