12

بهره‌مندی ۸۶ شرکت از تسهیلات محل کار صندوق نوآوری

  • کد خبر : 4022
  • 25 شهریور 1399 - 8:59
بهره‌مندی ۸۶ شرکت از تسهیلات محل کار صندوق نوآوری
معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از بهره‌مندی ۸۶ شرکت دانش بنیان از تسهیلات صندوق خبر داد و گفت: در این راستا اقدام به واگذاری تعداد محدودی دفترکار در مجتمع فناوری شماره ۷ ربع رشیدی تبریز به شرکت‌های دانش‌بنیان واجد شرایط کردیم.

به گزارش اراده نیوز،معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: در این مدت ۸۶ شرکت دانش بنیان از تسهیلات محل کار صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کردند که از این تعداد ۴۵ شرکت به ارزش ۴۸ میلیارد تومان از خدمت خرید محل کار و ۳۹ شرکت دانش بنیان و شتابدهنده به ارزش ۳۷ میلیارد تومان از خدمت ودیعه رهن بهره مند شدند.

قربانی اضافه کرد: علاوه بر آن ۲ شرکت دانش بنیان به ارزش ۱۰ میلیارد تومان از تسهیلات توسعه گری فضاهای نوآوری صندوق نوآوری وشکوفایی بهره مند شده‌اند.

او واگذاری تعداد محدودی دفتر کار در مجتمع فناوری شماره ۷ ربع رشیدی تبریز به شرکت‌های دانش‌بنیان واجد شرایط را در راستای این تسهیلات صندوق نوآوری نام برد و افزود: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تامین دفاتر کار و استقرار آنها در یک مجتمع همسان، صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به ارائه تسهیلات ویژه برای استقرار شرکت‌ها کرده است.

او این تسهیلات را معادل ۷۰ درصد ارزش کل دفتر کار با نرخ سود ترجیحی ۱۱ درصد و دوره بازپرداخت ۵ ساله و اقساط هر ۳ ماه یک بار دانست و یادآور شد: واحدهای باقیمانده مجتمع فناوری شماره ۷ ربع رشیدی تبریز به مساحت ۵۸ تا ۶۵ مترمربع بوده و تنها شرکت‌های دانش بنیانی که محل ثبت آنها در استان آذربایجان شرقی است، امکان ارائه درخواست و بهره مندی از این واحدها را دارند.

معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: شرایط واگذاری این واحدها شامل احراز نیازمندی شرکت متقاضی به دفتر کار، توانمندی شرکت‌ها به بازپرداخت اقساط تسهیلات و پرداخت ۳۰ درصد ارزش کل دفتر کار به صورت نقدی پیش از انعقاد قرارداد توسط شرکت متقاضی است.

به گفته قربانی متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی www.inif.ir  ثبت کنند.

او خاطر نشان کرد: مجتمع فناوری شماره ۷ ربع رشیدی تبریز واقع در تبریز، شامل ۲۴ واحد در ۸ طبقه، هر طبقه مشتمل بر ۳ واحد دفتر کار و کاربری طبقات همکف لابی و زیرزمین ۱- و ۲-‌ پارکینگ است. ارزش دفترکار به قیمت روز و بر اساس نظریه کارشناس رسمی دادگستری خواهد بود.

 

اخبارمرتبط:

حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان

تولید ربات قطعه‌بردار و قطعه‌گذار در صنایع پلاستیک با حمایت صندوق نوآوری

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.