10

آغاز ثبت نام نمایشگاه و جشنواره رینوتکس ۲۰۲۰

  • کد خبر : 4201
  • 01 مهر 1399 - 11:08
آغاز ثبت نام نمایشگاه و جشنواره رینوتکس ۲۰۲۰
ثبت نام هشتمین جشنواره و نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز موسوم به رینوتکس 2020 از امروز آغاز شد.

به گزارش اراده نیوز، مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: سامانه نام نویسی شرکت های دانش بنیان ، فناور، مراکز رشد ، دانشگاهها ، مراکز تحقیقاتی و کلیه افراد دارای ایده و مرتبط با رویداد رینوتکس از اول مهر فعال شده است و تا پایان مهر فرایند ثبت نام ادامه خواهد داشت .

سعید غریب خواجه افزود: نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی رشیدی در چهار بخش ایده های فناورانه و طرح های استارتاپی، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی های فناورانه در ۱۷ زون تخصصی برگزار می شود.
به گفته وی، علاقه مندان شرکت در این نمایشگاه که در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری از ۲۲ تا ۲۵ آبان برگزار خواهد شد می توانند به یکی از سایتهای rinotex.ir یا www.rrto.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه ستاد برگزاری رینوتکس ۲۰۲۰ تابع تصمیمات ستاد کروناست اضافه کرد: در صورتی که شرایط برای برگزاری این نمایشگاه فراهم نباشد، نمایشگاه یا به صورت مجازی برگزار یا به زمان دیگری موکول خواهد شد.

غریب خواجه رینوتکس را آبرو و هویت تبریز خواند و با تاکید بر تلاش همگانی برای پاسداشت آن از بخش خصوصی برای حمایت مادی و معنوی از این نمایشگاه دعوت کرد.
مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز با اشاره به اثربخشی انجام شده از هفتمین دوره نمایشگاه رینوتکس گفت: ۱۶ درصد فناوران حاضر در نمایشگاه قبلی موفق به راه اندازی کسب و کار جدید، ۱۰ درصد شبکه فروش ایجاده کرده ، سهم بازار ۵ درصد آنها افزایش یافته و ۹ درصد آنها موفق به عقد قرارداد داخلی شده اند.
تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوریها و اختراعات فناورانه و طرحها و ایده ها ی دانش محور، معرفی توانمندیهای پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها از اهداف برگزاری نمایشگاه رینوتکس است.
ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخشهای مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری و شکل گیری شرکت های دانش بنیان، جذب سرمایه گذاری برای فرصت های سرمایه گذاری دانش بنیان دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

اخبار مرتبط:

ماموریت ها و برنامه های منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی

گشت و گذاری در هفتمین نمایشگاه رینوتکس تبریز

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.