18

افزایش زونهای تخصصی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۰ تبریز

  • کد خبر : 4942
  • 29 آبان 1399 - 14:16
افزایش زونهای تخصصی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۰ تبریز
رییس ستاد اجرایی هشتمین جشنواره و نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز از افزایش زون های تخصصی این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش اراده نیوز، سعید غریب خواجه گفت: با اضافه شدن زون های آموزش مجازی ، گردشگری و نیازمندی های فناورانه ، تعداد زون های تخصصی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۰ از ۱۷ به ۲۰ زون رسید.

وی با اشاره به تمدید ۱۰ روزه مهلت ثبت نام در این نمایشگاه گفت: شرکت های دانش بنیان ، فناور، مراکز رشد ، دانشگاهها ، مراکز تحقیقاتی و کلیه افراد دارای ایده و مرتبط با رویداد رینوتکس می توانند تا دهم آذر به یکی از سایتهای http://rinotex.ir یا www.rrto.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
به گفته وی ، تاکنون ۵۸۰ طرح به دبیرخانه جشنواره که در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی برگزار خواهد شد، ارسال شده است.
هشتمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی در چهار بخش ایده های فناورانه و طرح های استارتاپی، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی های فناورانه ۲۲ تا ۲۸ آذر برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار می شود.
تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه ی علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوریها و اختراعات فناورانه و طرحها و ایده ها ی دانش محور، معرفی توانمندیهای پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها از اهداف برگزاری نمایشگاه رینوتکس است.
ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخشهای مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی، ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری و شکل گیری شرکت های دانش بنیان، جذب سرمایه گذاری برای فرصت های سرمایه گذاری دانش بنیان دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

اخبارمرتبط:

آغاز ثبت نام نمایشگاه و جشنواره رینوتکس ۲۰۲۰

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.