7

بومی‌سازی یکی از قطعات اصلی سیستم‌های هیدرولیکی با همکاری دانش‌بنیان‌ها

  • کد خبر : 4400
  • 19 مهر 1399 - 10:00
بومی‌سازی یکی از قطعات اصلی سیستم‌های هیدرولیکی با همکاری دانش‌بنیان‌ها
با امضای تفاهم‌نامه‌ای قرار است یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از اجزای اصلی سیستم‌های هیدرولیکی دقیق با نام سرو ولو را که تاکنون از خارج وارد می‎شد، در کشور تولید کنند.

به گزارش اراده نیوز، مدیر خرید این شرکت فناوربا بیان اینکه این شرکت تنها تولیدکننده ورق عریض در خاورمیانه است، گفت: ورق‌های تولید شده در این شرکت با عرض ۴.۵ متر و ضخامت ۵ تا ۱۵۰ میلی‌متر به بازار عرضه می‌شود.

هومان احمدی، افزود: این ورق‌ها برای ساخت لوله‌های انتقال، مخازن و ساخت کشتی‎‌ها که از حساسیت بالایی برخوردارند، به کار برده می‌شود.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای برای تامین سرو ولوهای کارخانه این شرکت، خاطر نشان کرد: سرو ولوها ترکیبی از دانش الکترونیک و مکانیک و از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین قطعات کارخانه محسوب می‌شوند و برای کنترل جریان، فشار و تنظیم حرکت جک‌های مختلف به کاربرده می‌شوند.

وی ادامه داد: با امضای این تفاهم‌نامه و تولید این قطعه از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان، وابستگی ما به خارج برای وارد کردن این قطعه قطع می‌شود.

سرو ولو یکی از اجزای اصلی سیستم‌های هیدرولیکی دقیق است. این شیرها توانایی فرمان پذیری بسیار سریع و دقیقی از کنترلرهای الکترونیکی را دارا هستند.

اخبارمرتبط:

بومی‌سازی تجهیزات امنیت اطلاعات از سوی محققان کشور

بومی‌سازی تجهیزات تست فیلترهای خودرویی و ماسک

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.