10

اسامی ۱۰۰ ایده برتر چهارمین دوره نانواستارتاپ اعلام شد

  • کد خبر : 4872
  • 24 آبان 1399 - 11:02
اسامی ۱۰۰ ایده برتر چهارمین دوره نانواستارتاپ اعلام شد
از سوی ستاد نانو ۱۰۰ نفر برگزیده اول چهارمین دوره نانواستارتاپ معرفی شدند که به زودی در افتتاحیه برنامه شرکت خواهند کرد و پس از تعیین ایده و تایید پروپوزال اجرایی از حمایت‌های مادی و معنوی برنامه بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش اراده نیوز، به‌دنبال اعلام فراخوان چهارمین دوره نانواستارتاپ از میان ۲۵۸۵ نفر ثبت‌نام‌کننده در دهمین مسابقه ملی فناوری نانو، ۳۲۵ نفر نسبت به ثبت‌نام اولیه در مهرماه ۱۳۹۹ اقدام کردند. از این میان بیش از ۱۸۵ نفر به‌صورت کامل در تمامی مراحل ورودی برنامه از قبیل آزمون‌های علمی و کارآفرینی در آبان‌ماه ۱۳۹۹ حضور داشتند.

مطابق با معیارهای اعلامی، ۱۰۰ نفر برگزیده اول این آزمون‌ها به عنوان پذیرفته‌شدگان اولیه نانواستارتاپ اعلام شدند و این افراد به‌زودی در افتتاحیه برنامه شرکت خواهند کرد و پس از تعیین ایده و تایید پروپوزال اجرایی از حمایت‌های مادی و معنوی برنامه بهره‌مند خواهند شد.

همچنین ۲۰ نفر بعدی یعنی رتبه‌های ۱۰۱ تا ۱۲۰، قادر به شرکت در افتتاحیه برنامه نانواستارتاپ به عنوان افراد ذخیره هستند و در صورتی که در طول یک ماه آینده برخی داوطلبان از حضور خود انصراف دهند، این افراد می‌توانند جایگزین آنان شوند.

نمرات شامل دو بخش علمی (۵۰ امتیاز) و کارآفرینی (۵۰ امتیاز) است. کلیه ارزیابی‌ها بر اساس خوداظهاری داوطلبان در فرم اطلاعات شخصی و سوابق علمی پژوهشی و نتایج آزمون علمی و دو آزمون کارآفرینی است. در صورتی‌که داوطلب مربوطه در یکی از آزمون‌ها شرکت نکرده باشد یا فرم سوابق خود را کامل ارسال نکرده باشد، با اینکه نام و نمره او (به منظور کمک به فرد برای سنجش شخصی خود) در فایل اعلام نتایج آورده شده است، اما قادر به شرکت در چهارمین دوره نخواهد بود.

بر اساس اعلام ستاد نانو، معیارهای ارزیابی علمی که نیمی از نمرات را به خود اختصاص داده‌اند، شامل مقطع تحصیلی، آزمون علمی، دسترسی به آزمایشگاه، پایان‌نامه داخلی/ مقاله ISI و سابقه کار صنعتی و معیارهای ارزیابی کسب و کاری که نیمه دیگر نمرات را به خود اختصاص داده‌اند، شامل بنیه اقتصادی، تیم‌سازی، مهارت کار تیمی، انگیزه کارآفرینی و فاکتورهای شخصیتی تاثیرگذار در کارآفرینی (کانون کنترل و توفیق‌طلبی) می‌شود.

اخبارمرتبط:

۱۸ خدمت برای رشد به استارتاپ‌ها تعلق گرفت

معرفی محصولاتی در حوزه تند مصرف از سوی ۶ استارتاپ

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.