14

توسعه همکاری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری استان

  • کد خبر : 5080
  • 12 آذر 1399 - 12:00
توسعه همکاری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری استان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری استان برای توسعه زمینه‌های همکاری مشترک همه جانبه علمی، پژوهشی و فناوری خبر داد.

به گزارش اراده نیوز،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: این تفاهم‌نامه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، تقویت مشارکت، حمایت از مبتکران و طرح‌های مبتنی بردانش و فناوری و توسعه اقتصادی دانش بنیان مابین شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی و پارک علم و فناوری استان منعقد شد.

سید مرتضی نیرومنداسکویی ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهره‌گیری از توانمندی‌های خدمات پارکور واحد‌های فناور مستقر در مجموعه آن برای مهندسی معکوس، ساخت تجهیزات مورد نیاز واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی و تسهیل امور انتقال فناوری واحد‌های فناور مستقر در مجموعه پارک به صنایع استان، ارائه نیاز‌های فناوری صنایع به پارک علم و فناوری را از جمله اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

او همچنین از مواردی مثل استفاده از توانمندی‌های شبکه فن بازار جهت تجاری سازی فناوری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی و مهارت‌های کوتاه مدت مشترک حسب اعلام نیاز طرفین، بهره مندی از امکانات مشاوره‌ای آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای طرفین بر اساس مقررات مربوط و کمک به دانش بنیان شدن واحد‌های صنعتی مستعد دانش بنیان یاد کرد.

اخبارمرتبط:

ارائه بیمه تکمیلی درمانی به شرکت‌های دانش‌بنیان

دارایی‌های دانش‌بنیان در برابر سرقت و آتش‌سوزی بیمه می‌شوند

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.