15

شتاب دهی به تجاری سازی ایده های حوزه های برق و هوشمندسازی

  • کد خبر : 5644
  • 16 اسفند 1399 - 19:21
شتاب دهی به  تجاری سازی ایده های حوزه های برق  و هوشمندسازی
با استقرار شتاب دهنده حوزه الکترونیک در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی ایده های حوزه های برق و الكترونيك، و هوشمندسازی با شتاب بیشتری تجاری سازی خواهد شد.

به گزارش اراده نیوز؛ رییس پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی  در آیین امضا قرارداد استقرار  شتاب دهنده صبح پارلار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: این شتاب دهنده از ایده های حوزه های سخت افزارهای برق و الکترونیک،سامانه های مرتبط با اینترنت اشیا و سیستم های هوشمند اتوماسیون حمایت خواهد کرد.
دکتر عبدالرضا واعظی  افزود: این شتاب دهنده به تیم های متقاضی ایجاد کسب و کارهای نوپا فناورانه و نوآورانه خدمات شتابدهی توسعه کارآفرینی ارائه می کند.
وی با اشاره به آموزش و توانمندسازی نیروهای مورد نیاز کسب و های کارو استارتاپ های استانی در موضوعات این شتاب دهنده تاکید کرد: ایجاد فضایی جذاب برای جوانان برای برگزاری مسابقات،دورهمی های کارآفرینی و نشست های تخصصی ،کلاس ها و کارگاه های استارتاپی برای توسعه کسب و کارهای فناور محور از دیگر اهداف این مجموعه خواهد بود.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: شرکت صنایع صبح پارلا آسیا یک شرکت دانش بنیان اصیل می باشد که در راس آن یک هیات علمی دانشگاه قرار دارد و ٢۵ درصد از ۵٨٠ نفر از کارکنان آن در بخش تحقیق و توسعه شرکت مشغول هستند و از شرکت های موفق و خلاق در حوزه الکترونیک است که با آغاز کار شتابدهنده می تواند  به شکوفایی جوانان علاقه مند حوزه الکترونیک کمک شایانی بکند.
مدیرعامل شتاب دهنده صبح پارلار آسیا نیز گفت: این شتاب دهنده خدمات استقرار،مشاوره،منتورینگ را به تیم های پذیرش شده در دوره شتابدهی ارائه خواهد کرد.
دکتر جعفر صبحی افزود: ارتباط دهی تیم ها به شبکه ای از سرمایه گذاران،متخصصات و رهبران تجاری و مشارکت در زمینه برپایی نمایشگاه جشنواره و تورهای علمی از خدمات این شتابنده به ایده های حوزه های حوزه های سخت افزارهای برق و الکترونیک،سامانه های مرتبط با اینترنت اشیا و سیستم های هوشمند اتوماسیون   ارائه خواهد شد.
به گفته وی  این شتاب  دهنده با برگزاری کارگاه ها،همایش ها  و ارائه  مشاوره کسب و کار برای تیم های پیش شتابدهی زمینه لازم برای تجاری سازی استارتاپ ها و استقرار آن ها در پارک علم و فناوری  فراهم خواهد کرد.
در حال حاضر ۵ شتاب دهنده در حوزه های مختلف در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی مستقر است.

اخبار مرتبط:

پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، پیشران جهش تولید

صنایع صبح پارلار آسیا

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.